Dag 5 Lake City

16 februari 2024 - Lake City, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker rustig aan gedaan , we hadden niet echt plannen voor vandaag. Toch nog besloten even naar Lake city te rijden om nog even aanmaak blokjes te halen om de openhaard aan te krijgen , want dat lukte gisteren niet zonder de aanmaak blokjes.

Ook even de tank weer vol gegooid voor 20 dollar( 18,54 euro), dat is nog een leuk tanken. Tegen kwart over 12 weer bij het huisje, even wat eten en daarna lekker de hottub in. Die was ook goed warm nu. Goed voor mijn nek/rug en nog lekker ook.

Even iets over dit huisje , het is helemaal ingericht om “zen” te worden (tot rust komen) overal in het huis staan kristallen en mineralen, en boeken als je er meer over wilt weten. We zitten hier midden tussen de vele bronnen en op loopafstand van de rivieren en bronnen van Santa Fe en Itchetucknee en Suwannee .met prive ingang (hiervan ligt een sleutel tot het hek in het huisje. Het huisje is mooi afgelegen en omgeven door wilde dieren. We worden wakker en genieten op het achterdek terwijl de vogels fluiten en de herten die spelen in de tuin (tot nu toe een groepjes van 4 steeds hier.

De vader van de eigenaresse heeft dit huisje jaren geleden gekocht aangezien hij verliefd was geworden op de omgeving en de rust die hij hier kreeg. Nu is het in beheer van zijn dochter en haar dochter . Ze wonen zelf 3 uur van het huisje vandaan. In het huisje hangen overal papiertjes met tips en van alles dus steeds weer kom je een papiertje tegen. Ze doen er alles aan om de gasten het naar hun zit te maken aangezien er vele extra’s in het huisje zijn. Gezelschapsspellen, boeken ,hottub en een openhaard.

1. Jennie Meinen:
    16 februari 2024
    Jullie komen mooi tot rust. En de Hottub ook fijn.
  2. Pa:
    17 februari 2024
    Dus even een relax dag ,moet ook kunnen. Vijf liter benzine in de open haard en hij houd niet weer op. Dus vandaag de eerste bezoekdag naar Wayne, doe hem de groeten van mij. Ga je morgen ook weer?
  3. Foka van der Sleen:
    17 februari 2024
    Ben benieuwd hoe jullie bezoek was aan Wayne! Heel bijzonder hoor dat jullie dit doen!

Jouw reactie