Dag 4 Live oak

15 februari 2024 - Live Oak, Verenigde Staten

Gisteren lag ik al op bed, gaat mijn telefoon. Het is mijn telefoon nummer in Florida (via skype)  En dan weet ik al van wie de oproep is ..ons broertje Wayne. Hij kon niet zo lang bellen aangezien ze zo weer geteld zouden worden maar hij wou toch even bellen voor we zaterdag elkaar weer zouden zien. Eindelijk na 4 jaar even niet via de telefoon bellen maar gewoon face-to-face praten even die stevige knuffel weer van hem voelen. Altijd leuk om met hem te praten, grappen maken en dan geeft hij ook gewoon toe dat hij er erg naar uit kijkt eindelijk weer zijn beide zusjes te zien. Wisten we wel, hebben hem wel leren kennen na die tijd dat we al contact hebben sommige dingen zegt hij niet direct, altijd met een omweg. Toch nog 15 minuten kunnen bellen. En dan zegt hij nog even snel. Happy Valentines day sis. Also for Janine .See you soon! ( fijne valentijnsdag ook voor Janine en tot gauw)

Vanmorgen was ik weer op tijd wakker , komt gewoon door dat tijds verschil. Nog wel blijven liggen, en wat gedommeld. Op een gegeven moment kreeg ik  berichtjes van het pension waar onze honden verblijven , ik had ze namelijk gevraagd hoe het met ze ging. Op de filmpjes te zien gaat het goed met ze. De grote joker die er weer rond rende was Mack (het zou ook een keer gewoon gaan he) Toen er toch maar uit en koffie zetten want zonder koffie geen goed begin van de dag. En ontbijten. We hadden vandaag besloten om naar Lake city te rijden, Janine moest nog bepaalde tabletten hadden van dollar tree, en in Lake city hadden ze ook een Roses (winkel met van alles ) maar we gingen speciaal heen voor de kleding en allemaal dingen weer voor de honden ingeslagen. Ook langs Walmart nog even wat dingen die we nog moesten hebben ophalen. En toen weer terug naar het huisje , het was alweer half 2 toen we bij het huisje aankwamen . Snel alle spullen opbergen en lekker in de hottub zitten, hier hebben we lekker een poosje gelegen en daarna lekker douchen. Nu nog even wat dingen doen en dan gaan we de BBQ aan doen. Lekker buiten zitten lampjes aan en daarna als het wat donker word de openhaard maar aan doen lekker knus.  Open haard kregen we niet aan maar we laten ons niet op de kop zitten die openhaard krijgen we nog wel aan een van deze dagen. Zo nu lekker bank hangen en van een kop koffie genieten .  Tijdens de BBQ ook nog even met papa video gebeld en op het zelfde moment lopen er weer allemaal reeën voorbij.

Zal zo ook even een filmpje plaatsen van een rond leiding in het huisje.

Tot morgen!

1. Pa:
    16 februari 2024
    Ik zeg goed bezig jullie, op de eerste dag al inkopen gedaan. Ik zie het al weer voor mij, aanhanger achter het vliegtuig voor jullie bagage.Maar als het geld op is dan moet je gewoon stoppen met inkopen doen.Maar maak er maar weer wat moois van. op naar het volgende bericht. Groetjes.
  2. Jennie Meinen:
    16 februari 2024
    Leuk jullie vermaken je wel. En nog een telefoontje leuk.
  3. Lidy:
    Leuk zussen.
    Genieten allebei.
  4. Hetty:
    16 februari 2024
    Echt vakantie! Geniet ervan!
  5. Harriette:
    Mooi verhalen damers