Dag 12. 1e gedeelte terug reis

23 februari 2024 - Boston, Massachusetts, Verenigde Staten

Vanmorgen waren om half 7 wakker en hebben lekker rustig aan gedaan, pas na 7 uur naar het ontbijt gegaan aangezien het ontbijt om 7 uur klaar staat en dan veel bouwvakkers dan aan het ontbijt zitten . Maar toen wij kwamen gingen er net weer een groep weg. Dus hadden we een tafeltje en op dezelfde plek als de eerste keer toen we hier waren. Maar jammer genoeg geen koffie het apparaat is kapot, hoe kunnen ze dat mensen aan doen.  Toen weer naar de kamer hier hebben we lekker op bed gelegen en wat op internet dingen doen. Tegen half 10 zijn we ons toch maar klaar gaan maken om weg te gaan. Spullen in de auto en uitchecken. En nog geen 5 minuten rijden naar het auto verhuurbedrijf. Daar de auto weer achtergelaten en door gelopen naar het inchecken. Dat ging best weer snel en door naar paspoort controle.  Nu zitten we bij gate A7 te wachten op de vlucht van 13.00 richting Boston, hier hebben we nog niet eerder een tussen stop gehad.  2 uur en 40 minuten vliegen. En dan moeten we even wachten op de 2e gedeelte van de vlucht.  Voor nu stop ik even en wachten we nog even verder toch makkelijk die laptop kan ik mooi even puzzelen.

1. Jennie Meinen:
    23 februari 2024
    En dan is de vakantie al weer voorbij.
  2. Pa:
    23 februari 2024
    Ga maar even puzzelen je moet toch wat, als je lang moet wachten. Als je maar niet in slaap valt en morgen weer wakker word. Straks zeker mooi voetbal kijken in de jet. Dan is de vlucht zo weer voorbij. Tot morgen.
  3. Foka van der Sleen:
    23 februari 2024
    Zo te lezen en te zien hebben jullie een fijne vakantie gehad! Hopelijk een goede terugreis gehad en de honden waren vast blij om jullie weer te zien. Dankjewel voor het verslag en foto’s zodat we een beetje konden meereizen. Liefs Foka

Jouw reactie