Dag 11 Jacksonville

22 februari 2024 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen konden we uitslapen, maar toch om half 7 was ik alweer klaar wakker. Dan maar eruit en koffie gaan drinken. Nog even de laatste dingen die we niet mee zouden nemen opeten. Vandaag moesten we voor 11 uur het huisje uit aangezien andere mensen eerder dan ons geboekt hadden en die zouden vandaag komen. Dit vonden we nog niet zo erg nu konden wij een dag eerder weer naar Jacksonville gaan en dan begint de terug vlucht ook lekker uitgerust anders hadden we morgen het stuk van 2 uur moeten rijden en dan meteen vliegen. Half 11 zijn we bij het huisje weg gereden nadat we eerst nog even lekker in het zonnetje buiten hadden gezeten. Half 1 reden we de weg die naar het vliegveld gaat alweer op. Maar we gingen nu rechts af richting het winkel centrum, eerst nog even tanken en toen naar het winkel centrum toe. Het was al half 3 geweest en om 3 uur konden we naar het hotel maar toen we aan kwamen was het geen probleem. Dit keer kregen we kamer 125 die zat mooi beneden dus hoefden we geen trappen op met de zware koffers. De temperatuur vandaag is lekker zomers echt Florida weer 23 graden. Dat was ook aan ons te merken wij werden er loom van. Vandaag gaan we verder niks doen even de laatste dingen opeten en de koffer is alweer ingepakt. En netjes onder het gewicht gebleven, hoe kan het. Mooi op tijd nu al dit stukje klaar .

Tot morgen en anders tot zaterdag !

1. Jacquelien:
    22 februari 2024
    Super dat ik met de reisblog jullie reisverslag , bezoek aan Wayne kon lezen!. Goede terug reis en tot volgende week!
  2. Jennie Meinen:
    23 februari 2024
    Genoten van jullie reisverslag en een goede vlucht terug.
  3. Pa:
    23 februari 2024
    Ja, als jullie niets beleven kun je ook geen verhaal maken. Nu maar wachtten op de terugreis. Maar je kan altijd nog even in de zon gaan zitten, kunnen wij hier niet. dan spoelen we weg. Maar het is jullie gegund. En nu maar klaar maken voor de trip. Have a good trip.

Jouw reactie