Dag 8 Winkelen in Jacksonville

19 februari 2024 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan. Tegen 9 uur zijn we hier weg gereden richting Jacksonville dat is ongeveer 1.45 minuten hier vandaan. We hoeven niet heel Jacksonville door maar meteen het eerste gedeelte waar we binnen komen konden we de afslag al nemen. Hier waren de plannen naar dollar tree , Walmart, Roses en golden corral te gaan en als er nog leuke winkels waren die we onderweg tegen kwamen zouden we daar gewoon stoppen. En dat gebeurde meteen al want we kwamen voor we in Jacksonville waren Ollies tegen en dat is ook een leuk winkeltje om even rond te kijken. Toen weer de weg op en verder ,ik had al gezien dat ik snel weer moest tanken maar bij de eerste tankstation waar we aankwamen kon er niet getankt worden dus naar Shell die konden ons wel helpen, en voor 20 dollar weer de tank vol. Toen verder met shoppen, en tegen half 1 zijn we naar de golden corral gegaan om te eten. Daarna weer de auto in richting roses.  En toen weer richting Fort White waar we rond 4 uur weer aankwamen. De hottub hadden we s'morgens al aangezet om voor te verwarmen en die was weer op lekker temperatuur. Vandaag niet veel fotos gemaakt maar dat gaan we morgen goed maken aangezien we dan naar st augustine gaan.

Tot morgen!

1. Pa:
    20 februari 2024
    Dus, nu is het shoppen aangebroken. Ben benieuwd hoeveel koffers jullie nu vol krijgen. Maar maak er maar weer een gezellig uitje van. Voor je het weet zit de vakantie er weer op
  2. Jennie Meinen:
    20 februari 2024
    Gezellig winkelen ook leuk.extra tas mee voor terug voor alle leuke spullen?

Jouw reactie