Eindelijk weer naar Wayne en Florida

26 december 2023 - Hoogeveen, Nederland

Eindelijk na 4 jaar gaan we Wayne en ons geliefde Florida weer bezoeken.

Door corona konden we de eerste 2 jaar niet en daarna waren de prijzen zo omhoog gegaan dat wij dit er niet voor over hadden dat te betalen. Toch hielden wij de prijzen in de gaten en daarom hebben we uiteindelijk besloten niet met de kerst en april te gaan zoals andere jaren. Maar gaan we nu in Februari ,dit is een goedkopere periode. En het weer is dan ook prima voor ons.

Ook dit keer viel onze keuze op een huisje en geen hotel om te verblijven. Huisjes bevallen ons toch beter meer privacy en ruimte.

We hadden een huisje geboekt in downtown Jacksonville , de tickets hadden we geboekt . En we keken er al helemaal naar uit om in Februari naar Florida weer te gaan. Maar een maand na het boeken kregen wij in eens een vreemd bericht, het huisje wat wij geboekt hadden zou verkocht worden voor het eind van December , dus zaten we in eens zonder een verblijf plaatst . Ja wat doe je dan, reis annuleren wilden we liever niet aangezien de prijs voor de tickets te mooi was om te annuleren, dus dan zoeken naar een andere optie. Desnoods dan maar een hotel als we niks geschikts konden vinden. Het geld van het huisje zouden we volledig terug krijgen dus dat was mooi. Toen weer kijken als er nog een geschikt huisje beschikbaar was voor ons in Februari. Na toch een poos zoeken in de buurt van Jacksonville hebben we ons zoek gebied iets uitgebreid. En zo kwamen we terecht bij Fort White, een huisje echt iets voor ons. En eerlijk gezegd nog beter dan wat we eerst hadden geboekt. Dit huisje was niet de gehele periode die wij nodig hadden beschikbaar, dus gaan we een dag eerder terug naar Jacksonville vlak bij het vliegveld en hier overnachten wij in een hotel. Dit is bekend gebied voor ons hier hebben we vaker vakantie gehouden, en de heen weg overnachten we ook in hetzelfde hotel. Zodat we niet na een lange vlucht meteen naar ons huisje hoeven te rijden.

Het huisje staat midden in een natuur gebied ,omgeven door bronnen. We hebben  ons eigen privé hottub en een grote openhaard en bbq in onze tuin. We hebben alle ingrediënten om tot rust te komen. En Wayne zullen we 2 dagen bezoeken.

1. Foka van der Sleen:
    4 februari 2024
    Het gaat nu opschieten Diana. Ik hoop dat je tot rust komt! En mooie ontmoetingen met Wayne zal hebben!
  2. Hetty:
    8 februari 2024
    Het schiet mooi op nu!
    Fijn dat ik weer mee mag lezen. Succes met de laatste voorbereidingen!
  3. Lidy:
    12 februari 2024