Dag 1 Begin van de vakantie

10 april 2019 - Badhoevedorp, Nederland

Vanmorgen begon de vakantie met de honden  naar het pension te brengen. Minst leuke aan de vakantie maar ze hebben het bij het pension altijd goed. Toen we weer thuis kwamen meteen de spullen pakken en op naar de bushalte, en vandaar naar het station. Hier hoeften we niet lang te wachten dat de trein kwam, even over stappen in Zwolle en voor we het wisten stonden we al op Schiphol. Hier eerst naar de gwk om onze amerikaanse dollars op te halen en toen naar buiten waar de shuttle bussen kwamen die ons naar ons hotel brachten. Hier hebben we iets langer staan wachten aangezien we verkeerd stonden maar we stonden lekker uit de wind in het zonnetje dus dat was nog niet zo erg. Toen we bij het hotel aan kwamen konden we ons zelf inchecken , wat lekker snel ging en voor we het wisten stonden we al in onze kamer. Daar hebben we ons omgekleed en zijn we naar het zwembad/spa gegaan. Na de ontspanning zijn we terug naar de kamer gegaan en lekker rustig aan gedaan, tegen 10 voor 7 zijn we weer naar het plaza hotel gegaan waar we om 7 uur gereserveerd hadden voor avond eten. Hier konden we onbeperkt eten en drinken. na het eten zijn we nog even naar de skybar geweest aangezien we veel verhalen over de lift hadden gelezen. Dit is gewoon leuk om een keer mee te maken ,er word en muziekje gespeeld en filmpje gedraaid en neonverlichting .Hierna zijn we weer naar ons hotel gelopen. Nu doen we lekker rustig aan en morgen gaat om 6 uur ons wekkertje aangezien we op tijd naar het ontbijt willen, en dan naar schiphol waar de reis echt gaat beginnen.

Oh ik zal nog even wat uitleggen over ons hotel.   Wij zitten in het corendon village , dit hotel bestaan uit 3 aparte gebouwen  1 corendon plaza, 2 corendon appartementen en 3 corendon urban. Plaza is het hoofd gebouw en wij zitten in urban.

1. Sandra Boer-Smit:
    11 april 2019
    Dat begint al mooi met jullie vakantie.
    Dat zal verder weer genieten worden.
    Op naar de mooie verhalen en belevenissen.
  2. Pa:
    11 april 2019
    Hupakee in de zon ,this ja ook vakantie.Goeie reis naar de andere kant van de aarde.En een heet mooie vakantie toe gewenst.