Dag 2 vertrek en aankomst in Tampa

11 april 2019 - Tampa, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we beide al op tijd wakker en zijn we om half 7 richting het ontbijt gegaan. Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en hebben ons zelf uitgecheckt. En hierna weer naar het hoofdgebouw gelopen waar de shuttle ons weer oppikte en naar schiphol bracht. Het inchecken ging snel en voor we het wisten stonden we al in de rij om aan boord van ons vliegtuig te gaan. We hadden van te voren al plekken uitgezocht aangezien we graag alleen met ze twee naast elkaar zitten maar dat ging dit keer niet aangezien het een rij van 3 was. Toen we aan boord gingen zagen we dat er een man naast ons zat hij bij het raam,ik in midden en janine gang pad. Nog voor we naar de startbaan gingen kregen we door dat de rij voor ons maar 1 persoon zat. Dus toen had ik netjes aan de man voor mij gevraagd als hij misschien wel 1 rij naar voren wou zodat we allemaal wat meer ruimte hadden,de man naast mij vond het geen probleem, mits hij wel weer bij het raam zat. Janine had de jongen voor ons gevraagd die er alleen zat maar zijn engels was zo slecht dat hij er niks van begreep. Toen hebben we het aan een steward gevraagd en die vond het ok. Het leuke van de rest van onze vlucht was dat we nu veel been ruimte hadden en een stoel tussen ons in die leeg was. En elke keer als de steward langs kwam kregen wij in plaats van een plastic beker drinken een blikje. En voor we gingen landen kregen we niet 1 chocolaatje maar beide een hand vol. En aangezien de stuward nederlands sprak en de stewardes niet vroeg ze steeds wat hij zei tegen ons. Dus toen hij zei dat zijn mijn vriendinnen heeft Janine dat maar even vertaald voor haar. En de lange vlucht ging dus door de vele ruimte met zitten en door de aardige stuward toch nog snel. Op Atlanta moesten we over stappen naar onze vlucht naar Tampa. We hebben hier ongeveer half uur zitten wachten en toen begonnen ze Al mensen aan boord te laten. Deze vlucht zou 1.20 duren maar toen we aan boord kwamen zeiden ze 1 uurtje vliegen. Dus dat ging mooi en voor we het wisten werd de landing al weer ingezet. Toen de koffers ophalen en naar het auto huur bedrijf onze auto halen. Ze probeerden ons nog een grotere auto aan te praten maar dat deden we niet. Toen wij bij het gedeelte kwamen waar de autos stonden konden we kiezen uit 3 en hebben we voor we blauwe Hyundai accord gekozen. En toen op naar het hotel, Tahitian inn waar we 1 nacht verblijven. Half 7 zaten we op onze kamer en hebben we ons omgekleed on naar Chick-fil-A te gaan even wat eten. Het is buiten nog lekker warm. Nu zitten we op onze kamer maar het zal niet laat worden. Tot morgen

1. Sandra Boer-Smit:
    Hallo zussen

Mooi dat de heenreis goed is verlopen en dat jullie goed zijn aangekomen.
    Nu verder met jullie reis straks naar jullie huisje en dan zijn jullie op jullie eindpunt om echt vakantie te vieren.
    Veel plezier zou ik zeggen.
  2. Pa:
    12 april 2019
    Dus dat was allemaal een fluitje van een cent.Ik denk dat jullie het ooit nog voor elkaar krijgen dat jullie er in een privejet naar Amerika vliegen.Have fun.
  3. Annie Smit:
    12 april 2019
    Jullie hebben het goed voor mekaar op de heen vlucht ,en goed verwend .
    Straks een goede reis naar jullie huisje en eerst nog even lekker winkelen dus jullie vakantie begint begint dan goed lekker zwemmen en buiten zitten
    Veel plezier samen en geniet er van.