dag 13 Weer thuis

24 april 2019 - Hoogeveen, Nederland

Het is nu woensdag avond, gisteren waren we alweer thuis gekomen maar toen ha dik geen zin om het verhaal nog even te typen . En ik lag om 7 uur al op bed zo moe.

Dinsdag morgen zijn we om half 8 op Schiphol geland, na vertrokken te zijn op Tampa en met een tussen stop in Detroit. Op de vliegvelden ging alles makkelijk, even wat problemen bij het inchecken wat wij bij een machine wilden doen maar wat niet wou lukken, dus dan maar naar de balie. De vlucht ging eigenlijk toch wel snel, toch mooi dat KLM/delta een grote keuze aan films heft zodat er genoeg te kiezen is om te kijken. Toen we op schiphol onze koffers weer hadden zijn we eerst even naar La place gegaan om een lekkere kop koffie en een  broodje. Aangezien we toch pas vanaf 9 uur de trein konden nemen. Dus helemaal niet erg. 9.04 ging de trein en we konden tot Zwolle blijven zitten en daarna door naar Hoogeveen met een andere trein. daar stonden pap en mam ons al op te wachten. Meteen na het ophalen even wat boodschappen doen om ons 2 dagen te redden en toen door naar huis, we hebben bij Janine wat gegeten en toen in de auto om de honden weer op te halen. Die waren natuurlijk heel blij dat we er weer waren en helemaal toen ze zagen wat er allemaal voor ze mee genomen was. En ik moet toegeven het is pas echt thuis komen als de honden er ook weer zijn. Na de honden opgehaald te hebben ,nog even gezellig koffie gedronken. S'avonds lekker bank hangen, niet al te lang aangezien ik zo moe was dat de koffie ook zijn werk niet meer deed dus om 7 uur lekker naar bed gegaan en heerlijk geslapen. Woensdag hadden we nog vrij genomen en dat kwam mooi uit. Nu lekker weer wennen. twee dagen werken en dan mei vakantie  en nog even mijn verjaardag hier vieren.

Oh en we hebben ons best gedaan met rijden we hebben 2128 km gereden (1322 mijl )

Nog even na genieten van de mooie vakantie en voor je het weet hebben we het weer over het boeken van een volgende keer. Wat dan de 10 x zal worden dat we naar Florida gaan om Wayne te bezoeken

1. Jennie Meinen:
    24 april 2019
    En dan is de vakantie alweer voorbij.
    Maar jullie hebben het wel leuk gehad,en bedankt voor het meegenieten van jullie reis naar Amerika. Ik heb er van genoten.
    En mooi dat de terug reis goed is verlopen.
    En jullie honden ook weer heel blij, dat ze weer thuis zijn.
    Gr Jennie.
  2. Annie Smit:
    25 april 2019
    Dat was het laatste stukje van jullie verhalen,ik vond het mooi om jullie te volgen .Jullie zijn weer veilig thuis gekomen de honden zijn weer thuis is alles weer gezellig als we komen heb ze wel gemist die twee weken .Bedankt dat wij mee mochten genieten van jullie vakantie

gr. Mam
  3. Eveline Jansen:
    4 mei 2019
    Dank je wel dat ik weer mee kon reizen met jullie. Zo leuk al die verhalen en foto's.
  4. Ineke:
    9 juni 2019
    Ik heb zojuist al jullie verhalen nog eens gelezen.
    Wat een avontuur iedere keer.
    De reis, de o zo belangrijke bezoekjes en de uitstapjes die jullie maken.
    Dat er dan ook nog de moeite genomen wordt om er een verslag van te maken voor al die mensen die graag met jullie "mee reizen", petje af en weer bedankt dat ik er bij mocht zijn. Groetjes, Ineke.
  5. Ina Brinkman:
    10 juni 2019
    Jullie zijn allang weer thuis. Ik heb jullie al weer gesproken. Ik lees nu voor het eerst dit reisverslag. Het was me dit keer ontgaan. 😓 Gezellig het te lezen.