Kleine update

6 maart 2019 - Hoogeveen, Nederland

Update 6 maart 2019

Precies vandaag 5 weken en dan gaan we weer naar ons geliefde Florida. De trein kaartjes voor de heen en terugreis naar Schiphol zijn al gekocht en geprint. Het hotel waar we 1 nacht verblijven vlak bij Schiphol is ook geboekt evenals het hotel in Tampa waar we ook 1 nacht zullen blijven. De extra bezoekdag bij Wayne is aangevraagd ,we wachten nu op de goedkeuring daarvan. Word ook tijd dat we de warmte even op gaan zoeken aangezien Janine en ik onze verkoudheid maar niet kwijt raken. Al hopen we dat we in die tijd er al wel van af zijn, vliegen en verkouden zijn lijkt ons ook geen pretje. Ook hebben we genoeg leuke dingen die we weer willen gaan doen maar dat word dan wel per dag weer beschreven als ik dat hier al neer ga zetten zou zonde zijn.

Veel lees plezier alvast en niet vergeten een reactie achter te laten want dat vinden we altijd leuk om te lezen.

UPDATE 10 maart   We hebben goedkeuring gekregen voor onze extra bezoekdag, ik moet nog wel even een week voor de tijd ene mail sturen om te vragen als het nog door gaat aangezien er in de tussen tijd van alles kan gebeuren.

1. Lidy:
    3 april 2019