Dag 8 oudjaars dag

31 december 2019 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen lekker uitgeslapen en een lekker zelf gemaakt wafel ontbijt gehad. Na het ontbijt het beslag voor de oliebollen klaar gaan maken zodat het nog kon rijzen. En toen aan het bakken gegaan, wat nog snel ging want ik had maar 1 pak met mix mee genomen. Na het bakken zijn we nog even naar de winkel gegaan. We moesten nog wat dingen hebben, en nu was bij de walmart alle kerst spullen voor 75% korting dus ook nog van alles weer voor de honden mee genomen want voor die prijzen laat je die dingen niet liggen. (kijken als het qua gewicht nog lukt in de koffer) hoe dan ook de spullen  komen vast wel weer mee terug. Waar een wil is,  is een weg.

Oh en voor het winkelen ook nog even iets verderop een cache gepakt zodat wij de laatste badge van dit jaar nog even verdienen.(en die hebben we ook te pakken nu.

Toen we weer in het huisje kwamen hadden wij best wel zin in wat eten dus toen maar macaroni gemaakt, want ons beide heerlijk gesmaakt heeft. Net voor het eten de afwasmachine ook aangezet zodat die ook weer weg gewerkt was. Na het eten lekker de tijd genomen even een komkommer gezichtsmasker en daarna een warme douche en nu weer lekker rustig aan doen.

Voor vanavond lekkere hapjes meegenomen, kip, wraps en we hebben ook nog salade in koelkast en van alles dus zal vast goed komen ,maar het zal vast niet laat worden want morgen vroeg gaat de wekker weer erg vroeg af omdat we dan weer naar Wayne toe gaan.

Alvast een goed en veilig uiteinde

1. Jennie Meinen:
    1 januari 2020
    Diana en Janine een heel gelukkig en gezond 2020.
  2. Lidy:
    1 januari 2020
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar zussies. 🍾🎆🎉
  3. Annie Smit:
    1 januari 2020
    Jullie zijn weer goed bezig geweest lekkere oliebollen gebak ,even wezen winkelen en wat voor de honden gekocht Nog wat cache gezocht weer lekker geeten jullie hebben niet stil gezeten
    Doe Wayne de groeten van mij en een gezellige dag samen

Groeten mam .
  4. Eveline Jansen:
    Gelukkig nieuwjaar
  5. Pa:
    1 januari 2020
    Weer een druk bezette dag.Ja eten en drinken moet je wel blijven doen.Van af hier nog een heel goed 2020.
  6. Corina:
    1 januari 2020
    75 %korting dat 's nog eens leuk!
    Happy New year