Dag 10 winkelen in Tifton

2 januari 2020 - Tifton, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag is Janine jarig en als verassing had ik een leuk kaartje voor haar geschreven en die op de ontbijt tafel neer gezet zodat als ze wakker word hem zou vinden. Als ontbijt ei met bacon en koffie en sinaasappelsap erbij. Lekker rustig aan gedaan want we hadden alleen plannen om in Tifton te gaan winkelen. Tegen 9 uur zijn we hier weg gereden en tegen 10 uur kwamen we in Tifton eerst bij Ollie's outlet geweest en toen naar Bealls  toen op naar Roses en daarna een grotere dollar tree in wat nog meer spullen had dan we gewent zijn. En wat verkopen ze ook bij dollar tree nu .....juist stroopwafels :-)  Op de terug weg zijn we nog even bij een heel leuk knus dorpje met de naam Hahira gestopt, op de heen weg naar Tifton zagen we dat hier een leuk klein station was dus op terug weg even stoppen en foto's nemen. Toen zijn we weer naar het huisje gereden en alle spullen weer weg gezet. En wij vonden het wel koffie tijd met taart erbij aangezien het Janine haar verjaardag is.

Wat voor eten we vandaag doen weten we nog niet aangezien we nog steeds zat zijn  van de taart, of het word iets bestellen, of een burger van 5 guys. Maar op het moment nu zeggen we nog niks .

Weinig te vertellen maar genoeg gerelaxt , even onder het afdakje in de tuin gezeten het is nu 24 graden dus lekker genieten van het weer. Af en toe komt er een eekhoorntje even kijken maar al snel schiet hij de boom weer in.

1. Jennie Meinen:
    2 januari 2020
    Hebben jullie de koffers wel groot genoeg voor alle leuke dingen?
    Lekker temperatuurtje bij jullie hier wel frisser.Nog een fijne verjaardag samen.
  2. Lidy:
    2 januari 2020
    Ah lekkere stroopwafels. Mooi foto,s zussies. En neem de zon en de 24 graden hier maar mee heen in jullie koffertie. Veel plezier nog.
  3. Annie Smit:
    2 januari 2020
    Mooi verhaal en weer dingen voor de honden gekocht een lekkere taart hebben jullie gekocht voor Janine zijn verjaardag .Is de koffer zeker al haast weer vol met kleding en hondenspeeltjes .Mooie foto's gemaakt. Groeten Mam
  4. Pa:
    2 januari 2020
    Je kan hier ook onder het afdakje gaan zitten.Maar dan moet je wel een dikke jas aan.Maar het zij jullie gegund.Weer wat mooie dorpjes verkend en weer andere en grotere winkels.Nog heel veel plezier daar,want het schiet alweer mooi op.
  5. Dini:
    3 januari 2020
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Janine. En weer een mooi verslag van een lekker dagje shoppen en relaxen. En ook nog lekker weer, jullie boffen echt.
  6. Truus:
    3 januari 2020
    Janine nog van harte gefeliciteerd!!! Heb alle verslagen nu gelezen, mooie foto's erbij, leuk om te lezen. nog veel plezier met jullie beidjes