Dag 13 Laatste dagje in Valdosta

5 januari 2020 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we is lekker uitgeslapen en hebben de laatste wafels voor ontbijt gemaakt. Alles een beetje opmaken en kijken wat we nog nodig hadden voor morgen vroeg. Dan willen we niet uitgebreid eten klaar maken maar gewoon makkelijk ontbijten. Nog even bij de Walmart langs om money orders op te halen voor Wayne en toen de winkel nog even door gelopen . Na de walmart zijn we naar de dollar tree gegaan ,nog even wat dingen ophalen voor de terug weg en nog even rond kijken als ze weer andere dingen hebben dan de andere dagen.

Het is deze dag lekker zonnig weer, maar toch was het wel wat fris buiten.

Na het winkelen zijn we bij 5 guys gaan eten, hier hebben ze wat ons betreft toch de lekkerste burgers. Ze hebben in Nederland dan nu ook een paar 5 guys maar die prijzen voor een burger zijn niet normaal dan eten we ze hier maar.

En toen weer terug naar het huisje toe. Nog even met pap en mam geskyped en daarna een lekkere warme douche genomen en de koffer maar vast wat in pakken. De laatste dingen komen er morgen vroeg in. En dan maar weer is kijken hoe het met het gewicht zit van de koffer. Volgens mij loopt het erom.

Voor morgen zetten we de wekker niet aangezien we toch wel op tijd weer wakker zijn.  We willen als we klaar zijn hier in het huisje meteen de kant van Atlanta op gaan. Onder weg bij Mcdonough gaan we nog even bij Golden corral eten en dan is het laatste half uurtje richting het verhuur bedrijf rijden ook zo weer gedaan. We vliegen aan het einde van de middag richting New York en vanaf New York is het nog 7.15 uur vliegen en zullen dinsdag morgen op Schiphol landen. En voor we het weten zijn we dan weer thuis. En gaan we het belangrijkste doen , onze honden weer ophalen. Want anders is het niet thuis komen als de honden er niet zijn.

Ik zal dinsdag nog wel even het laatste verslag typen.

1. Rene de Jonge:
    6 januari 2020
    Kalm aan met de terugreis en tot van de week.
  2. Pa:
    6 januari 2020
    Gewoon om beurten op de koffer gaan zitten,dan kan de ander hem dicht doen.Thuis wel oppassen bij het openen,want er kan spanning op staan.Ik wens jullie een prettige reis en een behouden thuiskomst.
  3. Pa:
    6 januari 2020
    Om beurten op de koffer gaan zitten en de ander hem dicht knippen.Thuis wel oppassen bij het openen,want er kan spanning op staan.Ik wens jullie een heel goede reis huiswaarts en een behouden thuiskomst.
  4. Annie Smit:
    6 januari 2020
    Zo nog even lekker aan winkelen geweest wat voor de hondjes gekocht .Even eten wat weer goed gesmaakt heeft .Was even gezellig zo met elkaar te praten Ik wens jullie een goede reis toe ,en dat jullie maar weer veilig thuis komen morgen. Groeten mam
  5. Eveline Jansen:
    6 januari 2020
    Mijn hemel wat is het weer snel gegaan. Goede reis dames.
  6. Jennie Meinen:
    6 januari 2020
    En dan is de vakantie alweer bijna voorbij.
    Veilige reis terug.
  7. Jennie Meinen:
    6 januari 2020
    En dan is de vakantie alweer voorbij.
    Veilige reis terug.
  8. Ina Brinkman:
    Vakantie voorbij😭😭😭😭😭😭
  9. Dini:
    6 januari 2020
    Jeetje wat is dat snel gegaan. Goede reis terug. Wat zullen de honden weer blij zijn.
  10. Truus:
    6 januari 2020
    Wat gaat zo'n mooie vakantie snel voorbij hè , weer mooie verslagen en foto's gemaakt!!! Goede terugreis en morgen lekker weer met de honden in jullie eigen huis!!!