Dag 11 Downtown Valdosta

3 januari 2020 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag weer een lekker relaxt dagje ,heerlijk die vakantie. Wel weer op tijd wakker ,zoals elke morgen komt gewoon nog door dat tijd verschil. Maar lekker rustig aan gedaan. Na 9 uur zijn we naar het centrum van Valdosta gereden aangezien we daar nog even een cache wouden pakken en nog wat foto's maken. En ook een slotje aan een hek hangen. Dat is hier een gewoonte om te doen, mensen die een relatie hebben of een andere goeie band of gewoon om iets anders . Het is het symbool van een onbreekbare band/liefde en creëert blijvende herinneringen aan een bezoek aan zuid Georgia.

Wij hadden een par dagen terug al een slotje gekocht maar vandaag pas er aan toe gekomen er op te schrijven en hem op te hangen. Aangezien wij het wel een erg leuk idee vonden en onze band is ook wel hecht dus een leuk gedachten erbij.

Toen weer terug naar het huisje ,eten klaar maken patat en kip en wat salade erbij. Daarna weer een wasje gedraaid en in de droger dus dat is mooi weer klaar. De rest van de dag hebben we een lekker rustige middag/ avond weer geplant.

Eerst zouden we tegen 2 uur onweersbuien krijgen maar dat word wat later, we zien wel wat voor weer het word we zitten in ieder geval droog en hoeven vandaag niet meer weg.

Morgen de laatste bezoek dag bij Wayne alweer, tijd gaat echt snel.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa:
    3 januari 2020
    Jaren terug heb ik dat met die sloten gezien in Amsterdam.Dus vandaag even een rust momentje.Morgen weer een fijne dag bij Wayne.Doe hem de hartelijke groeten van ons.En tot later.
  2. Jennie Meinen:
    3 januari 2020
    Leuk idee met het slotje.
    Morgen de laatste keer naar Wayne.
    Maar wat gaat die vakantie snel om hè.
    Maar morgen een gezellige dag gewenst.
  3. Ina Brinkman:
    3 januari 2020
    Wat gaat de tijd snel he. Laatste dag naar Wayne en dan weer de terugreis regelen. Nog heel veel plezier en kom gezond weer terug
  4. Annie Smit:
    3 januari 2020
    Weer een mooi verhaal ,en weer lekker geeten .Morgen voor de laatste keer naar Wayne toe doe hem de groeten Groeten mam