Dag 7 Een gezellig dagje cachen

30 december 2019 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vandaag een lekker relaxte morgen , ik werd wakker met een berichtje van het pension waar onze honden zitten, met 2 leuke filmpjes hoe veel lol onze honden daar wel hebben. En dan voel je jezelf ook weer wat gerust als je de honden ziet spelen. Na een heerlijk ontbijt lekker rustig aan gedaan . Vandaag waren we van plan om te gaan cachen . Cachen? zullen sommige mensen wel zeggen wat is dat dat is een spel wat je over de hele wereld kunt doen. Je zoekt via b.v je telefoon naar een verstopte cache ,dit kan een doos, kist, koker van alles zijn waar een boekje in zit hier zet je je naam in hoe je dit in een profiel hebt aangemaakt en dan kun je hem later online op de site loggen. Vandaag zijn er dus voor ons weer een paar er bij gekomen en zitten nu op 347 gevonden caches.

Van allemaal soorten cache gevonden van hele grote tot kleine , ook van een waar we wisten dat we water mee moesten nemen. Ook in een van de cache een mooie steen gevonden.

Tijdens het zoeken wat rond een groot sport terrein was , door het bos ,over een golf baan en rond allemaal soorten sportvelden ,over een discgolf baan parcours ,kregen we toch wel even hoge nood maar ja niks aan te doen we waren achter op het veld dus dan kun je maar beter door gaan en wat vinden we echt midden in het bos, een dixie , dus die stond op een mooie welkome plek voor ons. Toch even kijken als hij wel open was en ja hoor gelukkig. Dus dat kwam erg mooi uit. Op de terug weg nog even wat warme kip mee genomen , en na 5 minuten rijden waren we al weer in het huisje. Lekker de kip opgegeten en toen ook maar meteen een was gedraaid .

De rest van de avond doen we  lekker rustig aan . We weten nog niet wat we gaan eten . Zelf macaroni maken of eten bestellen.

1. Jennie Meinen:
    30 december 2019
    Toch leuk om daar ook te cachen het blijft verslavend. Mooie foto's. Zie wel dat jullie wel lol hebben daar. Succes en eet smakelijk met de macaroni.(als het dat is geworden)
  2. Corina:
    31 december 2019
    Wat geinig dat je dat daar ook kunt doet!
  3. Pa:
    31 december 2019
    En dat loopt daar maar wat rond zonder jas.En wij zitten hier in de kou.Maar jullie hebben je weer een dag vermaakt.Ik zeg;houwe zo
  4. Annie Smit:
    31 december 2019
    Jullie hebben weer een mooie dag gehad en nog lekkere kip geeten en nog een paar caches gevonden wel weer een mooie dat jullie weer een paar gevonden hebt. Mooie foto's weer gemaakt .Weer een mooi verhaal. Groeten mam
  5. Rene:
    Goed bezig daar, alvast een goed uiteinde en alle goeds voor 2020
  6. Lidy:
    31 december 2019
    Wat weer een mooie dag. Spelletjes doen ooooo wat leuk. Fijne jaarwisseling . 🍾🎉🎆Geniet ervan zussies. Zie weer uit naar nieuwe reisverslag.