Dag 6 Dagje wild adventures

29 december 2019 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we zoals andere dagen weer op tijd wakker. Maar hebben we lekker rustig aan gedaan , een heerlijk ontbijtje, heeeeel uitgebreid gedoucht en toen aan de koffie . We zouden vandaag naar een park toe gaan met van alles erbij pretpark, dierentuin, kerstsfeer van alles. Maar het park ging pas tegen 12 uur open en het was de laatste dag van het jaar. Het park is maar een half uurtje rijden van ons huisje dus we hadden alle tijd. Wel hadden we tegen half 11 besloten al die kant op te gaan we wilden nog even weer bij de walmart en dollar tree dingen op halen , en konden dat dus mooi doen.

Tegen iets over 12 kwamen we bij het park aan wat een mooi park is dat , we hebben 15 dollar entree betaald maar normaal is het 50 dollar per persoon en dat vonden wij te veel. Voor de prijs wat wij er voor betaald hebben is het zeker de moeite waard. Tegen 5 uur werd van de grote boom de lichtjes aangedaan maar het was helemaal nog niet donker dus dat is wel jammer. Toen zijn we weer verder gegaan met rond lopen en langzaam aan werd het steeds wat meer donker en was de verlichting door het hele park goed te zien.  Echt mooi m er door heen te lopen.

De foto's ga ik morgen plaatsen want we willen ze eerst even goed bekijken en uitzoeken welke we willen plaatsen.

Dit was het weer van vandaag, kort stukje maar met genoeg foto's die nog komen

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Pa:
    30 december 2019
    Ja,kom op wij willen plaatjes zien.Jullie zitten ons gewoon wat lekker te maken.
    Maar toch mooi dat jullie weer genoten hebben.
  2. Jennie Meinen:
    30 december 2019
    Allemaal wachten op de leuke foto's.
    Maar jullie hebben het vast wel leuk gehad.
  3. Annie Smit:
    30 december 2019
    Jullie hebben er wel van genoten van het park ,ben benieuw naar de foto's die jullie gemaakt hebben .Ik wacht gewoon af zie ze vanzelf wel .
  4. Lidy:
    30 december 2019
    Kort maar krachtig stukje zussies. We zien de foto,s wel verschijnen. Een hele mooie jaarwisseling.
  5. Ina Brinkman:
    30 december 2019
    Hoi, hoi. Vandaag jullie reisblog van Sandra gekregen want ik was het weer eens kwijt😓. Ziet er allemaal weer goed uit. Mooi huis. Wie kookt er bij jullie. En zo te lezen was het ook weer gezellig met Wayne. Wat zal hij weer blij geweest zijn om jullie te zien.🤔 Zijn jullie koffers wel groot genoeg of trekken jullie op de terugweg 3 set kleding over elkaar heen. Lekker genieten saampjes in de zon en wij hier blauwbekken 🧣, het is oneerlijk verdeeld 😁
  6. Diana:
    30 december 2019
    Wij koken alle twee. Wayne was zeker blij ons weer te zien en genoeg te bepraten. Over de koffers als die groot genoeg zijn tja...ik denk dat het 4 setjes kleding over elkaar heen trekken word.
  7. Pa:
    30 december 2019
    Heb laatst ook al een vliegtuig gezien,met een bolderwagen er achter.