Dag 4 lekker winkel dagje

27 december 2019 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen hadden we geen tijd afgesproken op uit bed te komen we zeiden al we zien wel hoe laat we wakker worden. Zal wel weer op tijd maar geen planen om er op tijd uit te gaan.  Tegen half 7 werd ik wakker en dacht ga er maar uit blijven liggen en niks doen is ook niks. We hadden gisteren al een paar dingen me genomen zodat we smorgens eten hadden . Nog geen koffie maar dat kwam nog ,wel koude koffie .

Na het ontbijt zijn we richting de walmart hier in Valdosta gereden zodat we de boodschappen konden doen, en ook natuurlijk weer over de kerst afdeling waar de spullen weer goedkoper waren. Ook nog even een nieuwe jas gekocht ik kon in Nederland niks leuks vinden of te duur en de eerste jas die ik hier zag vond ik al leuk. Toen we alles bij de walmart gekocht hadden gingen we richting dollar tree die zit maar 5 minuten rijden van ons huisje. Zijn we de hele winkel door gegaan zeg ik opeen stegen Janine ,waar zijn de koelkasten dan met de etensproducten. Blijkt er in deze winkel dit niet te zitten, balen dus moesten we een andere zoeken.  Eerst terug naar het huisje en de spullen weg zetten.

In het huisje hebben we eerst nog even een pizza gegeten en toen zijn we richting het winkelcentrum gereden. Hier zijn we eerst ross dress for less door gelopen en toen het winkel centrum helemaal door. Heel veel leuke winkeltjes maar geen leuke prijzen voor ons. Toen weer naar de auto en naar een andere dollar tree aan de andere kant van de weg deze had wel de producten die we zochten.

Toen we alles hadden zijn we weer naar het huisje terug gegaan, mooi op tijd dus konden we een wasje draaien, en dat heb ik nou net even in de droger gedaan.  de rest van de avond gaan we in de relax stand.

Het zou vandaag 24 graden worden maar wij vonden het smorgen nog wel fris dus eerst een lange broek met T-shirt aan en nadat we even terug bij het huisje zijn geweest hebben we de zomerse kleding aangetrokken.

Morgen op tijd eruit 2 uur rijden naar Wayne toe.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jennie Meinen:
    27 december 2019
    Leuk dagje winkelen. De temperatuur hier bij ons is wel lager dan bij jullie.Koud brr.
    Veel plezier met de bezoekdag morgen bij Wayne.
  2. Pa:
    28 december 2019
    Dus,weer een hoop gewinkeld.Ja het is echt koud.We zijn gisteren naar de winkel geweest.Maar we moesten eerst de ruiten ijsvrij maken.En ik heb net naar buiten gekeken ze zitten nu weer dicht.Dus vandaag eerste bezoekdag.Doe Wayne de hartelijke groeten van mij.En een goede reis er naar toe en terug.
  3. Annie Smit:
    28 december 2019
    Dus weer een mooie dag gehad beter weer dan hier ik loop met een dikke trui aan en een winterjas aan.Doe Wayne de groeten van mij en een fijne dag morgen .

Groeten Mam .