Dag 3 Op naar Valdosta

26 december 2019 - Valdosta, Georgia, Verenigde Staten

Zo dat was mooi op tijd weer wakker worden vanmorgen 4 uur klaar wakker, al hebben we wel goed geslapen maar ja die jetlag he.  Maar het was geen probleem lekker rustig wakker worden is nooit verkeerd. Tegen half 6 zijn we is begonnen met de koffer weer in te pakken en alles klaar maken voor de reis naar Valdosta.

Toen maar tegen kwart over 6 naar het ontbijt gegaan en een lekker ontbijt gehad om de dag te beginnen. Na het ontbijt de spullen weer in de auto gedaan en uitchecken , dit ging net zoals het inchecken erg snel we hebben wel is anders mee gemaakt. Meteen bij ons hotel aan de andere kant van de snelweg naar de walmart toe, die is om 6 uur open en meten na de kerstdagen die leuke kortingen zijn Janine en ik helemaal gek op. Toch een voordeel als je s'morgens vroeg wakker bent. En al snel wat kerstspullen (en andere) gevonden wat we wel leuk vonden daarna naar dollar tree daar is normaal ook opruiming maar wij waren nog te vroeg bij deze winkel, toch al wel wat spullen mee genomen die we moesten hebben. Ook nog even bij ross dress for less rond gelopen.Bij en andere dollar tree nog wel wat dingen met korting mee genomen aangezien we noodgedwongen toch nog naar de winkel moesten aangezien de zon zo vel was, dus toch even een zonnebril gekocht want die was ik vergeten mee te nemen.

En daar gingen we de 75 op de weg die we moesten volgen om in Valdosta te komen. Dit ritje zou ongeveer 3 uur duren in Triften zijn we tegen half 1 gestopt en hier hebben we bij de golden corral gestopt een buffet restaurant waar je lekker kunt eten ( vinden wij) na het eten waren we van plan nog even naar Ollie's , Roses en Walmart langs te gaan maar hadden besloten alleen bij walmart nog even de benodigde dingen te halen voor vanavond en morgen vroeg en dan zouden we morgen we alles ophalen wat we moeten hebben. En naar Triften  rijden naar Ollies en Roses kan altijd nog.

En toen kwamen we bij ons huisje aan we hadden een code gekregen om in het huisje binnen te komen en dat ging erg makkelijk. Eerst het huisje door gelopen en toen zijn we alle spullen uit de auto gaan halen .

Vanavond doen we lekker weinig bank hangen ,film kijken enz....tot morgen

1. Jennie Meinen:
    26 december 2019
    Hoi, volgens mij wel een knus huis waar jullie vakantie gaan houden, gezellig.
    Ik kijk uit naar jullie verhalen.
    Geniet ze.
  2. Pa:
    27 december 2019
    Dussss......nu op stek.Zeker alweer een aanhanger achter de auto om alles mee te nemen?
    Mooi vroeg opstaan,het lijkt wel werken.Maar maak er maar wat moois van.
  3. Annie Smit:
    27 december 2019
    Mooi huisje waar jullie in zitten ,toch nog even aan het winkelen onder weg en lekker geeten nu eerst maar even uitrusten veel plezier samen,
  4. Jennie Meinen:
    27 december 2019
    Zag ik het filmpje van het huis best mooi.En wat een grote tuin. Dat gaat allemaal lukken de komende tijd.
    En de auto ook een mooie, genieten.
  5. Lidy:
    28 december 2019
    Veel plezier zussies. Maak er een mooie tijd van. Mooi huusie.🤗🖐
  6. Corina:
    31 december 2019