Dag 14/15

7 januari 2020 - Nederland, Nederland

Maandag morgen zijn we op tijd uit bed gekomen en een ontbijtje gehad met de dingen die we nog hadden. Dingen die we niet wouden mee nemen of op maken hebben we weg gegooid. Nog even alles na gekeken zodat het netjes was zoals wij het huisje aan troffen. En toen de koffers in de auto en aan de 3,5 uur terug naar het vliegveld in Atlanta. We hadden afgesproken om bij Golden corral vlak bij het vliegveld nog even lekker te gaan eten , en het smaakte zoals altijd weeg goed. Toen de laatste 20 minuten naar het verhuur bedrijf rijden vlak bij het vliegveld rijden. De huur auto terug brengen, en toen met het treintje naar het vliegveld. We hadden al snel gevonden waar we moesten inchecken maar dat lukte ons zelf niet we kregen een melding even aan een medewerker te vragen. de man die we vroegen zei dat we aan de andere kant van de balie maar moesten vragen die konden ons helpen en de koffers ook inchecken. Bij deze balie lukt het wel en kregen we onze boarding passen. Toen op naar het douane gedeelte en voor we het wisten zaten we al bij de gate waar we moesten wezen. Eerste gedeelte was van Atlanta naar New York we zouden om 16.45 vertrekken, en zou 2.15 duren wij hadden stoel nummers 34 E en 34 G. En werd uitgevoerd door Delta. En toen een tussen stop op New York  even snel wat eten voor we de 2e gedeelte van vlucht hadden. Op deze vlucht hadden we weer veel been ruimte en hadden we stoel nummer 30 J en 30  deze vlucht zou om 21.45  vertrekken en zou 7.15 uur duren maar we hebben het in 6.15 gedaan dus uurtje eerder geland op Schiphol. En toen snel door de douane en de koffers ophalen wat allemaal wel snel ging. Snel even en bericht naar ouders sturen om te laten weten dat we weer veilig in Nederland waren geland en toen met de trein de laatste 2 uurtjes reizen. Bij Zwolle ouders een bericht sturen zodat ze naar het station konden rijden en ons naar huis brengen. en toen als de sodemieter naar Beilen toe de honden weer ophalen. Die waren weer blij ons te zien, maar zo moe dat ze waren. Nu snel even het laatste verslag typen en foto's erbij en dan lekker knus met de hondjes op de bank en een kop koffie erbij.

En hopen dat die jetlag me gaat vallen nu weer, al moet ik zegen om 17.20 nu zou ik maar al te graag al aar bed gaan maar dat doen we maar niet. en dan maar weer kijken wanneer de volgende vakantie komt maar eerst weer bijkomen en genieten van de herinnering weer. Onze jubileum vakantie 10e keer naar wayne toe.

Maandag morgen vertrokken uit Amerika en dinsdag morgen aangekomen in Nederland.

1380 mijl =2220 km ongeveer gereden deze vakantie.

1. Lidy:
    7 januari 2020
    Welkom bag in ons koude kikkerlandje zussies.
  2. Johan van der Sleen:
    7 januari 2020
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn na een indrukwekkende reis.
  3. Pa:
    7 januari 2020
    Weer allemaal blij dat het allemaal goed verlopen is.Wij blij ,jullie blij,alle vier viervoeters blij.Nou wat wil je nog meer,op naar de volgende keer.Wij hebben weer genoten van dat wij mee mochten rijzen.En wachtten nu weer tot het dagboek klaar is.(Wij zien er naar uit).
  4. Annie Smit:
    7 januari 2020
    Weer een mooi verhaal van de laatste dag in Amerika en de vluchten weer naar Nederland en dat jullie weer veilig thuis zijn gekomen . Groeten mam
  5. Jennie Meinen:
    7 januari 2020
    Was weer leuk om mee te genieten van jullie vakantie, bedankt. En dan is de vakantie weer voorbij. Hondjes blij en nog even nagenieten van alles.
  6. Bo:
    9 januari 2020
    Hallo Diana , Ik kwam heel toevallig op je blog omdat ik naar info over Raiford zocht
    Ik ga in mei naar Raiford om daar Kenneth op te zoeken die ik elke dag schrijf en op deathrow zit .Vliegtuig is al geboekt .Ik las tot mijn verbazing dat jij daar net geweest bent om Wayne op te zoeken Ik zou heel graag met je in contact komen om in de hoop dat je mij wat wil vertellen over je ervaring daar ,vooral ook omdat het de zelfde gevangenis is .
    Warme groet ,Bo