Dag 12. 2e gedeelte terug reis

24 februari 2024 - Hoogeveen, Nederland

Op Bosten aangekomen  zijn we eerst bij de paspoort controle en tassen controle geweest wat allemaal goed was, behalve dat Janine nog een flesje met drinken in de tas had die heeft ze snel nog even leeg gedronken. Maar dat mocht niet na de tassen controle. Eerst moest ze achter een vrouw aanlopen voor de controle, daar fles leeg drinken en weer door de controle  1 voordeel de tas hoefde niet meer gecontroleerd te worden die had ik al bij me gepakt.  Toen richting de gate gelopen waar onze vlucht van zou vertrekken maar vlak ervoor toch even besloten wat te eten. Lekker een pizza meatlovers. En toen naar de gate. De vlucht zou om 19.00 uur vertrekken maar al snel werd dat veranderd in 21.00. Balen maar niks aan te doen. Er was iets mis met het vliegtuig dus moest er een andere komen. Maar uiteindelijk vertrokken we na 22.00 uur . De terug vlucht zaten we naast elkaar maar jammer genoeg niet veel been ruimte zoals de heen vlucht.  Op zaterdag morgen 10.15 uur landen we dan toch op Schiphol. Het was hier niet druk bij de paspoort controle en onze bagage lag al op de band toen we van de wc afkwamen. Dus die hadden we ook al snel. Toen met de trein weer naar Hoogeveen toe. Dit ging ondanks dat het bij 2 uur rijden is wel snel we hebben op de terug weg met een vrouw gekletst en de tijd vloog voorbij. Bij Meppel een overstap en toen naar Hoogeveen waar papa ons al stond op te wachten. Hij zou ons naar huis brengen en dan zouden wij snel naar Beilen gaan de honden ophalen. Die waren blij ons weer te zijn en dat gelde anders om ook. Toen snel naar huis. En daar meteen een kop koffie gedronken want daar waren we aan toe. Papa heeft hier nog even lekker gegeten , patat besteld. En na nog wat kletsen is hij ook weer naar huis gegaan.  Tegen 19.00 uur kregen we een klein dipje dus weer koffie. Dat word niet al te laat vanavond.

Zo dat was het laatste verhaal. In totaal 944 mijl gereden 1519 km dus weer een mooie afstand.

1. Jennie Meinen:
    24 februari 2024
    Welkom terug in Hoogeveen. En dan is de vakantie alweer voorbij en de hondjes ook weer gelukkig.
    Geniet van de foto's en bedankt dat ik jullie reisverslag mocht volgen was weer leuk.
  2. Pa:
    24 februari 2024
    Ook nog even mee gelezen ,het was weer een fijne vakantie, op naar de volgende/
  3. Truus:
    25 februari 2024
    Vakantie zit er weer op, gelezen dat jullie het heel mooi gehad hebben. Nu lekker bijkomen en aandacht voor de honden. Morgen weet aan de arbeid?

Jouw reactie