Dag 1

27 december 2017 - Schiphol, Nederland

Eerste begin van de vakantie is begonnen.

We zijn nu in het van der valk hotel vlakbij Schiphol.

Eerst hebben we vanmorgen de honden naar het pension gebracht en toen meteen hebben we de bus naar het station genomen.

Toen de trein er was was het wel even zoeken naar een plek het was maar een kleine trein en hij was al behoorlijk vol.

Maar hebben nog een sta plek gevonden, bij Zwolle moesten we over stappen en toen konden we gewoon blijven zitten/staan bij de koffer tot Schiphol.

Hier aangekomen hebben we de Amerikaanse dollars opgehaald en de shuttle bus naar het hotel genomen. Toen in gecheckt en spullen naar de kamer gebracht en even wat gegeten. Terug gekomen in de kamer spullen gepakt om te gaan zwemmen en naar stoomcabine. Hier zijn we niet lang gebleven want het was wel druk.

Nu is het 10 voor 6 en hebben besloten niks meer te doen wat op bed rond hangen aangezien we morgen om half 4 alweer op moeten staan. Dus dat word vanavond op tijd naar bed.

1. Annie Smit:
    27 december 2017
    Rust maar goed uit want morgen krijgen jullie een lange dag voor de boeg voor jullie in
    Florida aan komen Ik wens jullie een goede reis en hoor wel als jullie zijn aan gekomen.

Groeten mam.
  2. Willem van der weide:
    27 december 2017
    Hallo Diana en Janine,
    Wij wensen jullie een goede vlucht, en een mooie vakantie.
    Fijne dagen samen met wayne.

Groetjes Willem&Henny van der weide
  3. Eveline Jansen:
    28 december 2017
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
  4. Sandra Boer-Smit:
    31 december 2017
    Lekker rustig de vakantie beginnen wat lekker.
    Jullie hebben er ook weer mooie foto's bij.
    De vlucht is al goed gegaan, dus dat hoef ik jullie niet meer toe te wensen.
    Dus fijne tijd in the USA dan maar.

Groeten zusse