Dag 3.....Op weg naar St. Augustine.

22 april 2016 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vannacht hebben wij allebei goed geslapen, maar ondanks dat waren we toch om 4 uur wakker.

We zijn toen maar gaan skypen met pap en mam.

In Nederland was het al 10 uur dus die waren wel wakker.

Nadat we geskyped hadden hebben we toch nog even geprobeerd om nog even te slapen.

Diana heeft nog wel even geslapen, maar het lukte mij niet om weer in slaap te komen.

Om 7 uur zijn we naar de eetzaal gegaan voor het ontbijt.

Het ontbijt was goed verzorgt en een medewerkster was ons uitgebreid aan het vertellen waar alles stond.

Ondanks de uitleg ging ik toch de fout in.

Ik dacht dat er een grote pan oatmeal/havermoutpap stond en schepte eens lekker een bakje vol.

Want daar had ik wel zin in.

We konden boven, beneden of buiten eten.

Wij kozen voor boven, want dan kon je mooi naar beneden kijken naar het buffet.

Ik begon met mijn ontbijtje en wou de oatmeal tot het laatst bewaren.

Maar toen ik naar beneden keek zag ik dat andere mensen de oatmeal op een broodje smeerden.

Een beetje vreemd om oatmeal op een broodje te doen.

Maar er waren meer mensen die het deden dus ik begon al te vermoeden dat het geen oatmeal was.

Toen ik het proefde kwam ik erachter dat ik een grote kom ragout opgeschept had.

Ik lust wel ragout, maar ik hoef geen kom vol.

Na het ontbijt wilden wij naar de kamer gaan, maar het was al zo lekker weer dat we even een ommetje gemaakt hebben.

Toen we weer op de kamer waren hebben we onze spullen gepakt en hebben ons uitgecheckt bij het hotel.

Toen zijn we naar St. Augustine gereden, waar we de rest van de vakantie blijven.

We konden pas na 3 uur inchecken, dus zijn we maar gaan winkelen.

Wij hebben een paar mooie koopjes gevonden en na het winkelen hebben we bij Zaxby's gegeten.

Toen het eten op was, was het nog maar 2 uur.

Maar we zijn toch naar het hotel gegaan om te kijken of we al in konden checken.

En dat was geen probleem.

We hebben onze spullen in de kamer gezet en zijn naar het zwembad gegaan.

Het was zo'n mooi weer.

Later op de dag moesten wij nog even boodschappen doen, want wij konden vanmiddag geen diepvries spullen kopen, want wij hadden nog geen kamer en dus geen diepvries.

Maar toen wij de winkel uit kwamen lopen stortregende het en het onweerde.

Maar het was nog steeds lekker warm.

Nu zijn we weer op de kamer.

Nog even wat tv kijken en dan weer vroeg naar bed, want we moeten er morgen weer vroeg uit, omdat we morgen naar Wayne gaan.

~Janine~

1. Anja kleine:
    Hoi diana en janine
    Leuk hoor om jullie zo te volgen.
    Een hele trip achter de rug ,blij dat jullie op plek van bestemming zijn .
    Eten ziet er goed uit , mooi weer zo te zien .
    Knap dat jullie daar durven te auto rijden .
    Is dat het zelfde als hier kwa verkeersregels?
    2 moedige meiden bij elkaar super.
    Geniet van jullie vakantie , groeten aan Wayne blijf jullie volgen
    Groetjes uit hoogeveen.
  2. Pap:
    23 april 2016
    Die Amerikanen liggen nu alweer in een deuk van het lachen.
    Die twee malloten uit Nederland zijn weer bezig.
    Maar kijk uit met inkopen doen,het moet allemaal weer in de koffer.

Gr.Paps
  3. Greanne:
    23 april 2016
    hahaha..heerlijk een kom ragout :) Ze zullen wel denken 'die rare nederlanders'...
    Geniet van het mooie weer, de winkels, het eten en veel plezier bij Wayne!
  4. Sandra Boer-Smit:
    Goeiedag zussen,
    De avonturen gaan al flink los met jullie zeg :-)
    Op tijd uit bed en dan de boel nog niet goed met jullie vlucht.
    Een lekker dikke schaal met ragout, dat vult ook wel lekker.
    Nou geniet er verder maar van en veel plezier bij Wayne.
    Doe hem de groeten maar van mij en geef hem maar een dikke knuffel.
  5. Annie Smit:
    23 april 2016
    Mooi dat jullie plezier hebben om dingen die gebeuren zie het zo voor mij Janine met haar kom voor zich.Een mooie auto hebben jullie .Ik wens jullie een fijne dag met Wayne en geef hem een dikke knuffel van mij.
  6. Dini:
    23 april 2016
    Heerlijk in St. Augustine, het oudste stadje van de States. Dat wordt genieten. Ja, het kan daar behoorlijk regenen maar meestal gaat het om kortstondige buien..
    Veel plezier in UCI en de groeten aan Wayne.
  7. Jennie Meinen:
    23 april 2016
    Las net jullie verhaal, leuk om mer te genieten van wat jullie beleven.Gezellige dag morgen bij Wayne.