Dag 2.......De vlucht

21 april 2016 - Daytona Beach, Florida, Verenigde Staten

Gisteren zijn we nog even op en neer naar Schiphol geweest (letterlijk snel even heen en terug)

Janine kwam er achter dat ze haar lenzen houder vergeten was.

En in andere hotels hadden we wel is gezien dat ze te koop waren bij de balie van het hotel en bij ons hotel net weer niet.

Dus kwam de medewerkster met de opmerking anders even naar Schiphol te gaan daar hadden ze een Etos.

Dus wij meteen met het busje mee die kwam er net aan rijden toen we buiten kwamen.

En deze chauffeur wist wel even van aanpakken en reed snel naar het vliegveld.

Wij hadden 15 minuten de tijd dan konden we met deze bus weer mee terug en anders kwam hij over 30 minuten.

Hoppa wij in een sprint over het vliegveld heen en bij de Etos hadden ze lenzen houdertjes te koop.

En toen weer terug naar de hotel shuttle busjes, en wat denk je het busje stond er nog.

Dus we hadden mazzel.

En toen we terug kwamen meteen klaar gemaakt om naar bed te gaan.

We hadden de wekker gezet om half 6 want we zouden de shuttle naar Schiphol om 6 uur nemen.

Maar beide waren we om half 5 al klaar wakker dus toen maar even koffie gezet en langzaam aan wakker worden.

Na alles weer ingepakt te hebben zijn we naar de balie gegaan en hebben ons uitgecheckt.

En toen om 6 uur met de shuttle naar Schiphol.

We hadden gelukkig niet zo'n lange rij voor ons maar op een gegeven moment mochten we door lopen naar een balie en daar begon het “gezeur” .

De vlucht die we gisteren hadden gekregen door de verandering (die ons zo mooi uitkwam) was op de een of andere manier veranderd.

De tickets en boarding pass die we gekregen hadden waren niet meer geldig.

Dus in plaats van 8.30 vertrekken vanmorgen werd het dus 13.00 uur maar gelukkig de overstap tijd bij Atlanta naar Daytona Beach was niet zo lang en we zouden er ook niet laat aan komen dus dat kwam mooi uit zodat we genoeg tijd hadden om onze huur auto op te halen.

En nu zitten we dus te wachten tot onze vlucht gaat om 11 uur kunnen we al naar de gate gaan dus dat scheelt weer, nog 30 minuten wachten.

Het is nu 6 uur hier in Atlanta (0.00 Nederlandse tijd).

Lekker rustig gedeelte waar we op onze vervolg vlucht zitten te wachten.

Deze vlucht gaat om 20.00 uur maar om 19.20 beginnen ze al te boarden dus over een dik uur kunnen we weer aan boord gaan en dan 1.30 uur vliegen en dan zijn we eindelijk in Daytona Beach.

Hier kunnen we onze huur auto ophalen en nog geen 10 minuten rijden naar ons hotel Quality Inn.

Hier blijven we 1 nacht om van de vlucht bij te komen.

En morgen rijden we door naar St .Augustine waar we de rest van de vakantie blijven.

Na de huur auto opgehaald te hebben en even zoeken zijn we toch nog bij ons hotel aangekomen.

En snel inchecken en meteen door naar bed toe.

Waar we blij waren om nu lekker te kunnen slapen.

~diana~

1. Annie Smit:
    22 april 2016
    Ik wens jullie een fijne nacht rust ,en spreek jullie morgen wel weer,
  2. Sandra Boer-Smit:
    22 april 2016
    Slaap lekker en rust maar lekker uit, want dat hebben jullie wel verdient.
    Fijne tocht naar het volgende hotel toegewenst.
  3. Ina Brinkman:
    He reizigers,
    Fijn dat alles toch nog goed is gegaan en dat jullie in ieder geval in Amerika zijn geland en niet bv in China, had natuurlijk door alle problemen ook gekund.
    Bijkomen, shoppen, naar Wayne toe, weer shoppen, luieren ja en dan vergeet ik natuurlijk het belangrijkste "de inwendige mens". Geniet ervan dames het is jullie van harte gegund.
  4. Greanne:
    23 april 2016
    Gelukkig zijn jullie er dan eindelijk! Dat zo'n vlucht dan toch wéér veranderen kan..jeetje wat een geouwehoer zeg.
    Fijn dat jullie op tijd bij de huurauto waren. Jullie doen het allemaal maar mooi dames!
  5. Dini:
    23 april 2016
    Hoe was het met de beveiliging op de luchthavens? Was het nu nog strenger dan de vorige keren?
  6. Cinzia:
    23 april 2016
    Hello Diana and Janine. Well arrive in America!!!