Dag 6 st Augustine en ghost tour.

17 april 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we weer mooi op tijd wakker dus zijn ons gaan aankleden en naar het ontbijt gegaan.

Het was weer rustig bij het ontbijt.

We zouden vandaag weer met het treintje gaan maar aangezien dit pas om 9 uur gaat beginnen , hadden we besloten nog even naar de winkel te gaan aangezien die al wel open waren.

Helemaal nu na het Pasen waren we benieuwd als de paas spullen ook weer goedkoper waren, en dat was ook zo, alles voor 50% goedkoper.

We konden niet zo veel spullen mee nemen aangezien we niet maar naar het hotel gingen dus de spullen in de auto zouden blijven liggen en door het warme weer zou dat gaan smelten.

Ook nog even bij dollar tree wat spullen halen en Ross (dress for less) door gelopen .

Het was al 9 uur geweest toen zijn we richting het centrumweer gegaan en hebben onze auto bij Ripley's (believe it or not) neer gezet.

Even naar binnen en nieuwe sticker ophalen en toen konden we weer gebruik maken van het treintje.

Vandaag zijn we ook even naar de thrift store “Ayla's acres “geweest en heb hier weer allemaal leuke dingen kunnen kopen.

Allemaal voor het goeie doel een asiel hier in de buurt.

En toen weer verder met het treintje.

Zijn de rest van de dag gewoon wat rond gaan slenteren en wat eten en weer met het treintje rond gegaan.

Daarna toen we het zat waren zijn we nog even weer naar walmart gereden en hebben we nog wat te eten opgehaald want het was ook alweer half 6, we waren iets over 6 weer op de kamer en voor we het wisten moesten we ook al weer naar het centrum toe rijden aangezien we de ghost tour “dead walk” zouden gaan doen en daar moesten we 30 minuten van te voren zijn voor het zou gaan beginnen.

We vonden een mooi plekje vlak bij st. George street dus dat kwam mooi uit.

En toen op naar een klein winkeltje met de naam Beerhammer bear gear, hier moesten we ons melden en kregen we onze tickets.

Aangezien we op tijd waren hebben we een hele tijd gepraat met David de eigenaar van de zaak, Kristen was er ook en zei zou de dead walk met ons doen.

Om kwart over acht zouden we beginnen en wij waren de enigste die zich voor deze dag opgegeven hadden.

Dus kwart over 8 liepen we ook al de straat op en kregen we een klein beetje uitleg .

En toen op naar een klein antiek winkeltje waar vroeger een gevangenis is geweest.

Hier waren we vorig jaar ook geweest.

Hier kregen we weer wat andere dingen te horen dan orig jaar dus dat was wel weer leuk.

En toen zijn we de straat weer op geweest en gingen we langs allemaal gebouwen en kregen we ook uitleg hier over.

We eindigden de tour bij Flaggler college , en we bedankten Kristen voor de tour.

Nu konden we zo de straat weer over steken aangezien we daar de auto hadden parkeert.

En op naar het hotel weer waar we haast meteen ook alweer naar bed gingen.

~Diana~

1. Sandra Boer-Smit:
    18 april 2017
    Lekker dagje gehad saampjes zie ik wel weer aan jullie verhaal.
    Leuk jullie verhaal weer te lezen.
  2. Pa:
    18 april 2017
    Dussss,weer een hele dag genieten en weer een hoop gezien.Geniet van het mooie weer ,want is hier niet veel soeps.
  3. Henk en Ina:
    18 april 2017
    Gisteren er niet aan toe gekomen om te reageren maar vandaag lukt het wel weer. Wat ontzettend mooi dat jullie zoveel zien en genieten. Ja en wat kunnen die Amerikanen feest maken he. Zoals de Easterparade en de ghost tour. We zijn erg blij voor jullie dat pakken ze je nooit meer af. Morgen weer naar Wayne?
    Wij hebben vandaag wat planten verplaatst in de tuin.
  4. Willem van der weide:
    Hoi Diana en Janine,

Maak veel plezier en geniet van de bezoeken aan Wayne.
    Fijne dagen nog samen.
  5. Diana:
    18 april 2017
    Nee Ina...jammer genoeg niet naar Wayne zaterdag en zondag weer.