Dag 7 Laatste dag in het treintje

18 april 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vandaag hebben we een rustig dagje.

Het is de laatste dag dat we gebruik kunnen maken van de Red train.

Om iets over 9 stonden we dus ook alweer op 1 van de beginpunten te wachten op een treintje.

Maar we stonden al een tijdje te wachten en er kwam maar geen treintje.

Er kwam wel een shuttlebusje die ons naar een ander opstappunt kon brengen, zodat wij niet zolang hoeften te wachten.

Dus hebben we ons met een stuk of 10 personen in een krap busje gewurmt en zijn we naar een ander opstappunt gegaan.

Hier stond al een treintje klaar en konden we weer op weg.

We hebben de hele dag weer doorgebracht in het centrum.

We hebben de winery bezocht en weer lekkere en minder lekkere wijnen geproeft.

Ook hebben we gemidgetgolft aan de Matanzas Bay.

Je hebt hiet een mooi uitzicht op de baai, terwijl wij een fanatiek potje midgetgolf hebben gespeeld en dat voor maar 1 dollar.

Ook hebben we nog even bij ons favoriete eettentje gegeten.

En daarna zijn we weer naar ons hotel gegaan.

We waren van plan om vanavond naar een foodtruckfestival te gaan, maar we hadden ook wel zin in een rustig avondje, dus we blijven in ons hotel.

We zijn nu even een wasje aan het draaien, zodat we weer schone kleren hebben.

Starks gaan we nog even wat tijd doorbrengen bij het zwembad.

En vanavond gaan we maar eens een filmpje kijken.

Morgen gaan we weer eens in Jacksonville kijken, waar we in het verleden vaak in een hotel zaten.

Janine

1. Pa:
    19 april 2017
    Dus vandaag een keer relax.Ook wel een mooi.Ik ga zo even de ramen ijsvrij maken om naar het zwembad te gaan.
  2. Sandra Boer-Smit:
    19 april 2017
    Ondanks zo'n relax dagje hebben jullie toch wel weer wat beleefd.
    Wasje al weer droog?
    Ja, dat moet wel met dat mooie weer daar.
    Fijne dag vandaag en we zien jullie verhaal wel weer verschijnen.
  3. Annie Smit:
    19 april 2017
    Jullie hebben samen veel plezier gehad met de rit in het treintje en andere dingen bekijken .Hebben jullie voor volgend jaar weer besproken voor plaatsen in het treintje.
    Voor vandaag een mooie dag in Jacksonville

mam
  4. Henk en Ina:
    19 april 2017
    Wat een heerlijk dagje. Klinkt allemaal zo heerlijk ontspannend dat is vakantie he. Ja jullie zijn al weer meer dan een week weg. Veel plezier in Jacksonville. Lieve groet van ons
  5. Truus:
    19 april 2017
    Net even al jullie verslagen gelezen, jullie hebben al weer veel gedaan/gezien. En lekker weer erbij, om jaloers op te worden. Morgen genieten in Jacksonville. Groetjes Truus
  6. Jennie Meinen:
    19 april 2017
    Leuk dat jullie het gezellig hebben op vakantie. In Jacksonville zal het ook vast weer genieten zijn. Geniet maar van de zon bij jullie.
    Groetjes Jennie