Dag 8 Naar Jacksonville

19 april 2017 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we rond 7 uur weer wakker, en hebben lekker rustig aan gedaan voor we naar het ontbijt zijn gegaan.

En na het ontbijt hebben we ons klaar gemaakt om naar Jacksonville te gaan.

Eerst nog even tanken, bijna de tank vol voor 20 dollar, dat is weer is wat anders dan de prijzen die we thuis hebben.

Eerst zijn we op weg naar Roses gegaan , dit winkeltje zijn we een paar jaar terug bij toeval tegen gekomen .

En hier hebben ze leuke kleren en niet duur , en zo doende werd ons winkelmandje al snel gevuld met allemaal kleren en andere dingen.

Na roses zijn we nog even een andere winkel door gelopen maar deze had niks bijzonders voor ons.

Toen hebben we besloten door te rijden naar River city market place ook in Jacksonville.

Dit winkel centrum kennen we van de voorgaande jaren als we in een hotel in Jacksonville hadden.

Hier zijn we eerst naar five guys gegaan aangezien dit zaakje (volgens ons) de beste burgers verkoopt.

Even door walmart hier en toen de straat over gestoken naar Ross en natuurlijk Michaels even door (hobby spullen zaakje) en toen een andere gedeelte in nog even dollar tree door lopen.

En hier na zijn we  weer richting st.augustine gereden.

Hier waren we weer mooi op tijd terug en zijn toen om gaan kleden en lekker weer bij het zwembad gaan zitten/zwemmen.

Nu zijn we weer op de kamer en maken even wat lekkers klaar in de magnetron en de rest van de avond blijven we hier lekker uitrusten van al dat geloop.

Morgen gaan we richting Palatka, naar een groot park.

~Diana~

1. Pa:
    20 april 2017
    Dus weer geweldig geshot, ik zie zo het vliegtuig weer landen op schiphol met een aanhanger er achter.Maar misschien kun je ook nog wat kleding in je knip doen want die zal wel leeg zijn.Have fun.
  2. Annie Smit:
    20 april 2017
    Dus weer lekker gewinkeld en weer mooie dingen gekocht ,weer lekker geeten
    Een mooie dag gehad

gr. mam
  3. Dini:
    20 april 2017
    Leuk hoor. Lekker genieten.
  4. Henk en Ina:
    20 april 2017
    Wat weer een leuke vakantiedag. Gezellig hoor. Als jullie thuis zijn willen we natuurlijk wel al het moois wat jullie gekocht hebben zien en keuren.
  5. Diana:
    Alles Ina ?? :-P.....
  6. Sandra Boer-Smit:
    21 april 2017
    Lekker een dagje shoppen, dat is ook lekker in de vakantie.
    Zo dat is zeker lekker goedkoop tanken zeg.
    Kunnen jullie niet wat benzine voor ons mee nemen? :-)