Dag 4 Eerste bezoek dag

15 april 2017 - Raiford, Florida, Verenigde Staten

We hadden vanmorgen de wekker gezet op half 7 maar we waren voor de wekker alweer wakker.

Dus zijn we er maar uit gegaan , aankleden en naar het ontbijt toe.

Om kwart over 7 zijn we hier weg gereden, het is iets meer dan een uur rijden.

Tegen half 9 kwamen we bij de gevangenis aan, er stonden geen mensen meer in de rij buiten en dus we konden meteen door naar binnen.

Hier moesten we ons paspoort laten zien, en die kregen we weer terug met de foto's van Wayne en die van ons er op.

Ook kregen we een nieuw papier met onze pin nummer erop ,de reden dat we die kregen is dat iedereen dan weer hetzelfde papier had.

Na dit gekregen te hebben ging er een traliehek open en konden we een kamer in lopen, hier werd ons geld geteld , en moesten we onze sieraden enz laten zien en dat werd op een papier genoteerd.

Na dit gedaan te hebben werden we naar een ander kamertje gestuurd waar we gefouilleerd werden.

En na dit konden we een andere deur weer uit gaan en kwamen we weer bij een traliehek , deze ging weer open en toen kwamen we bij een gedeelte waar we ons paspoort moesten inleveren en een bezoekers pas kregen.

En toen mochten we weer verder lopen, buiten stonden ook nog wat andere mensen te wachten die ook op bezoek ging naar iemand op death row .

Onder begeleiding liepen we door de tralie gang richting het death row gebouw.

Gelukkig hoefden we hier niet lang te wachten voor Wayne kwam.

En meteen was het weer zoals anders net als je elkaar gewoon elke dag ziet.

Wayne had al meteen weer een pakje kaarten opgehaald aangezien hij dat altijd graag mag doen en zo komen we de tijd ook wat door.

Met gezellig kletsen, lol hebben,serieuze gesprekken over zijn zaak waar hij zelf erg positief over is aangezien zijn advocaten dat ook zijn.

En voor je het weet is het weer 3 uur en is jammer genoeg de bezoek tijd weer afgelopen en sta je ook zo weer buiten.

We zijn op de terug weg nog even bij dollar general  langs geweest, daarna bij dollar tree nog wat dingen opgehaald en daarna door naar de pizzahut , pizza op halen.

En hier hebben we nog een beste meevaller gehad, de vrouw die ons hielp zei al is even kijken als ik jullie nog een korting kan geven.

En wat denk je 12 dollar korting nog, nou daar hoor je ons niet over klagen.

Om 7 uur waren we weer in onze hotel kamer en hebben we de pizza's opgegeten , waar we ook goed zat van zijn geworden.

De rest  van de avond hebben we niet veel plannen , lekker hangen op bed en uit buiken van het eten.

Vandaag was het ongeveer 27 graden maar gelukkig hebben ze in de bezoekers ruimte airco.

Tot morgen.

~Diana

1. Pa:
    16 april 2017
    Dus,het eerste bezoek zit er weer op .Wanneer gaan jullie nu weer?We zijn vandaag bij jullie huis geweest,nog een rommeltje.Ze hadden weinig gedaan zo te zien.Maar dinsdag gaat het gebeuren denk ik.Ze hebben nog iets voorsprong op de planning,dus het gaat vast goed komen.
  2. Jennie Meinen:
    16 april 2017
    Dat gaat snel .De eerste bezoekdag met Wayne alweer. Fijne verjaardag samen met Janine.
    Jennie.
  3. Annie Smit:
    16 april 2017
    Weer een mooi stukje als ik het lees is net of ik er bij ben ,fijn dat het weer gezellig was bij wayne .en dat het daar zo lekker warm is hier niet is het koud kijk weer naar morgen uit naar jullie nieuwe verhaal

Mam
  4. Sandra Boer-Smit:
    16 april 2017
    Mooi verhaal weer dames en ook erg mooi dat het weer gezellig was bij Wayne. Diana: van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag samen toegewenst.