Dag 3 Op weg naar St. Augustine

14 april 2017 - Saint Augustine, Florida, Verenigde Staten

Vandaag waren we alweer vroeg wakker, na een nacht lekker geslapen te hebben.

Wat hebben ze hier fijne bedden.

Na even rustig aan gedaan te hebben zijn we rond 6 uur maar eens naar het ontbijt gegaan.

Ook het ontbijt was super. Veel keuze en het werd goed bijgevuld.

Wij zeiden al tegen elkaar dat het wel heel jammer is dat we maar 1 dag in dit hotel verblijven, we hadden graag langer gebleven.

Maar ja, we moeten verder, vandaag gaan we naar St. Augustine.

Na het ontbijt hebben we nog even met het thuisfront geskyped en de koffers weer ingepakt.

Daarna hebben we uitgechecked bij het hotel en zijn we op weg gegaan naar St. Augustine.

Onderweg zijn we nog even gestopt in Orlando om te winkelen.

Na ongeveer een uurtje gewinkeld te hebben zijn we weer verder gereden.

Ook vlakbij St. Augustine zijn we even gestopt bij een souvenierswinkeltje en groentestalletje in een.

En in St. Augustine nog even bij de Walmart en de Dollartree langs om wat boodschapjes te doen voor vanavond.

In de Walmart was er nog een verkoper die tegen ons begon te praten.

Hij wou ons iets aanprijzen, maar daar hadden wij niets aan omdat we in Nederland wonen.

Dus het gesprek ging al over andere dingen.

Toen hij hoorde dat we uit Nederland kwamen gaf hij ons meteen een high five.

Hij vond dat zo geweldig, want hij kwam uit Jamaica en dus hadden wij veel gemeen. (volgens hem)

Want Jamaicanen en Nederlanders houden toch allebei van wiet roken.

Toen vroeg hij of we al leuke Amerikaanse mannen ontmoet hadden.

We zeiden dat we nog geen leuke mannen gezien hadden.

Begint hij ineens te vertellen dat hij graag naar Nederland zou willen als zijn scheiding rond was.

Dus toen hebben Diana en ik het gesprek maar even vriendelijk afgekapt.

We hebben hem nog wel even een hug (knuffel) gegeven, omdat dat hier heel gewoon is en zijn toen maar snel weer verder gegaan.

Het was wel een aardige man hoor, maar hij hoeft niet met ons mee naar Nederland.

Daarna zijn we naar ons hotel Quality inn outlet mall gegaan.

Het inchecken ging snel en nadat we alles eindelijk uit de auto gehaald hadden zijn we naar het zwembad gegaan.

Nu zijn we weer op de kamer en doen we lekker rustig aan.

Morgen gaan we naar Wayne.

Janine

1. Foka van der Sleen:
    15 april 2017
    Het hoogtepunt van jullie reis denk ik om Wayne te bezoeken! Een gezegend samen zijn dames!
  2. Pa:
    15 april 2017
    Mooi,om gisteravond nog even met jullie geskyped te hebben.Heel apart dat wij naar bed gaan en dat jullie naar het zwembad gaan.En dat het hier 10 graden is en jullie in een hempje zitten te zweten bij 26 graden.Dus geniet van het weer en van alles.En doe Wayne de groeten van ons.
  3. Sandra Boer-Smit:
    15 april 2017
    Fijn dat jullie op plaats van bestemming zijn en nu kan het genieten beginnen.
    Doe Wayne de groeten maar en geef hem maar een extra knuffel van mij.
    Tot morgen maar weer zou ik zeggen :-)
  4. Annie Smit:
    15 april 2017
    Mooi om die verhalen te lezen ,en dat we mekaar ook zo nog spreken .doe Wayne de groeten en een dikke knuffel van mij.

mam
  5. Henk en Ina:
    Dag lieve meiden,
    Goh een Jamaicaan leek ons wel leuk hoor, leuke dreadlock haren en ze kunnen goed swingen en je kunt hem samen delen wat wil je nog meer. Ja en denken jullie eraan dat je koffers maar een beperkte inhoud hebben ivm de aankopen? We willen alle aankopen straks natuurlijk wel zien he.

Fijn dat jullie zo'n lekker hotel hebben gehad na zo'n lange reis.

Ik ( Ina) kom net terug van een wandeling met Doerak en nog even aangeschoten bij de COOP want daar hadden ze de Tokkelroom in de aanbieding kon me nog net weerhouden om geen 2 te kopen voor beide Paasdagen 1, flinke meid ben ik he.

Veel plezier bij Wayne morgen weet hij al meer van zijn doodsvonnis welke omgezet zou kunnen worden?

Liefs Henk en Ina
  6. Jennie Meinen:
    15 april 2017
    Leuk dat jullie op de plek van bestemming zijn.Wij hebben het hier niet erg warm en jullie heerlijk in de zomerkleren.Veel plezier morgen bij Wayne.
    Jennie.
  7. Foka van der Sleen:
    15 april 2017
    Lieve Diana, hartelijk gefeliciteerd met je 40 ste verjaardag! Ik bid je Gods liefde en leiding toe! Een gezegende dag. Ik las net in Mattheus 25...Ik was in de gevangenis en u bent bij Mij gekomen.....voorwaar, Ik zeg u: voor zover u dit voor een van deze geringste broeders van Mij gedaan hebt, hebt u dat voor Mij gedaan. En het is ook nog Pasen! Jezus leeft, Hij heeft de dood overwonnen! Een feestelijke dag.☕