Dag 13....de terug reis

29 april 2017 - Hoogeveen, Nederland

Ik had dit al eerder willen schrijven maar gewoon te druk of even geen puf er voor. Niet dat ik extreem last had van een jetlag .Dus vandaar dat het wat later is geworden.

Maandag morgen we hadden alle tijd deze morgen maar toch waren we wel weer op tijd wakker.

Toch lekker rustig aan gedaan en toen naar het ontbijt gegaan, hier hebben we lekker er de tijd voor genomen. Na het ontbijt zijn we de koffers in gaan pakken wat steeds wegen was, weer wat uit de koffer ,nog eens wegen en weer spullen eruit.Uit eindelijk onder het toegestane gewicht.

We hadden eerst afgesproken rond 10 uur weg te rijden bij het hotel anders zouden we zo lang op het vliegveld rond moeten hangen, aangezien onze vlucht pas iets voor 4 uur s'middags zou vertrekken.

Maar we waren klaar en zeiden al we gaan vast die kant op, dus alle spullen in de auto en uitchecken bij het hotel.

Iets over 9 reden we bij het hotel weg op weg naar het vliegveld in Orlando.

Onderweg moesten we nog even tanken en zijn ook nog even onderweg bij een walmart gestopt voor een plas pauze we kwamen er toch langs dus dat kwam mooi uit.Tegen iets over 12 kwamen we bij het vliegveld aan en moesten even goed kijken waar we de huur auto weer terug moesten brengen maar dit stond goed aangegeven.

Netjes achter aan een lange rij aansluiten en toen onze spullen weer uit de auto halen en op weg naar de incheck balie waar we de koffers in konden checken en natuurlijk ook wij zelf.

Dit ging nog wel snel en toen op naar de douane, wat deze keer wel erg snel ging we hoefden onze laptop en vloeistoffen niet uit de tas te halen en de schoenen konden we ook aanhouden, dus alleen de tassen en onze jas kwam op de band. En zo waren we al snel door de douane.

Toen gauw kijken welke gate we hadden en aangezien we mooi op tijd waren hebben we nog even wat gegeten.

En na een poosje zitten en rond kijken konden we aan boord gaan, en op naar Detroit waar we een kleine tussen stop hadden..

Toen we hier aan kwamen hoefden we maar een paar gates terug te lopen naar onze vervolg vlucht.

Hier hebben we een uurtje ongeveer gewacht en toen konden we weer aan boord gaan.

Dit gedeelte van de vlucht duurde het langs 7 uur , en we zouden dinsdag morgen 20 over 10 op Schiphol aankomen, maar iets over 10 waren we er al.

Snel door de douane en de koffers op halen, die van ons lagen er dit keer al snel op dus we konden al snel weer door lopen richting de trein.

We moesten eerst even zoeken naar welk spoor maar die vonden we wel en ook nog wel een voordeel voor ons we zouden eerst tot Zwolle gaan en dan over stappen en dan naar Hoogeveen maar aangezien ze bij Assen met het spoor bezig zijn reed de trein tot Hoogeveen dus konden we blijven zitten.

Sandra en mama stonden hier te wachten om ons naar huis te brengen.

En iets later kwam pap hier ook al heen, dus snel de koffers in huis en op naar de winkel even wat boodschappen halen en even wat patat , en natuurlijk een frikadel want die had ik wel gemist.En toen naar huis toe eten.

Meteen na het eten de honden ophalen uit het pension, alles was goed gegaan en de honden waren lekker moe dus die zullen zich vast weer vermaakt hebben zoals altijd.

Thuis gekomen ,koffie gezet en de cadeau's gegeven.

Iets later zijn pap en mam naar huis gegaan en ik ben lekker op de bank gaan hangen met de honden gezellig bij me.

Ja en dan zit de vakantie er weer op, en kom je thuis in een mooie vernieuwde badkamer en toilet beneden.

Wat echt mooi geworden is.

Fijn om weer thuis te zijn (ondanks dat het kouder hier is dan in Florida)

Maar voor je het weet boek je alweer een reis en zien we Wayne weer.

Bedankt voor de leuke reacties van iedereen die ons gevolgd hebben, we hopen dat jullie een beetje mee gereisd hebben met ons. En natuurlijk hopen we nu ook nog even een leuke reactie te krijgen.

We hebben wel besloten dat we de volgende reis niet weer zo een uitgebreid dagboek bij gaan houden, wel hou ik bij wat we allemaal doen in een kleine vorm van verhaal, want ik wil wel een boek hier van maken aangezien een goede vriendin van ons geen internet heeft en deze boeken van ons altijd zo bijzonder vind om te lezen, dus dat ga ik dan wel doen voor haar en natuurlijk ook voor mij.

1. Foka van der Sleen:
    29 april 2017
    Mooi Diana en Janine dat we de afsluiting van jullie vakantie ook nog kunnen lezen.Fijn dat jullie een goede tijd hebben gehad en weer veilig thuis zijn gekomen. Leuk hoor in een vernieuwd badkamer en toilet. Mooi dat jullie thuis de belevenissensamen nog kunnen delen van de vakantie. Dank jullie wel voor jullie verslag.
  2. Pa:
    29 april 2017
    Het was weer prachtig om deze reis mee gereisd te hebben,Maar zit nu wel met een jetlag.Alle verhalen waren weer leuk om te lezen ondanks dat we ook meerdere malen op Skype met elkaar gebabbeld hebben.Gewoon volgende keer weer die verhalen en in boekvorm om nog eens door te bladeren. Op naar de volgende keer.(thanks).
  3. Annie Smit:
    29 april 2017
    Was weer een mooi verhaal wat jullie gedaan hebben samen ,maar was toch weer blij dat ik jullie weer zag in Hoogeveen toen we jullie op kwamen halen bij de trein en weer behouden thuis waren gekomen,

gr.mam
  4. Sandra Boer-Smit:
    1 mei 2017
    Ja, dat was het weer.
    Voor jullie de vakantie voorbij, maar voor ons meelezers dus ook.
    Jullie ook bedankt dat we jullie mochten volgen
    Het was super om dat te doen.
    Op naar de volgende vakantie dan maar. :-)