Dag 13...........Laatste dag /terug vlucht.

2 mei 2016 - Atlanta International Airport (hartsfield Jackson), Georgia, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we om 6 uur al klaar wakker en zijn toen de laatste dingen wat gaan inpakken.

Alles nog even goed na kijken zodat we niks zouden vergeten mee te nemen,

Koffer alvast wegen ...en wat denk je...weer te veel gekocht :-)

Dus dan maar wat zware dingen bij de hang bagage in.

Toch een voordeel dat ik 2 handbagage tassen had, al 1 extra mee gnomen voor het geval ik hem nodig zou hebben , en dus goed gedacht.

Om 7 uur zijn we naar het ontbijt gegaan en hierna zijn we de spullen in de auto gaan zetten.

Nog snel even naar de balie toe gaan en ons uitchecken, ze vroegen als we een mooie vakantie gehad hadden en nog een paar keer de excuses voor de gestolen dingen.

Wij hadden zelf zoiets als zij er niet over beginnen dan doen wij het ook niet wachten tot de manager kwam hadden wij ook geen zin in aangezien dat vast pas rond 8 uur was en wij gingen niet onze vlucht missen door dat gezeur.

Wij hebben de melding gemaakt en nu moeten zij maar kijken wat ze er verder mee gaan doen.

Maar wij zullen niet snel dit hotel meer nemen tenzij ze zo goedkoop worden.

Tussen 20 over 7 en half 8 zijn we op weg naar Daytona gegaan.

Wat na ons gevoel toch wel snel ging.

En voor we het wisten reden we al de weg naar het vliegveld op.

Wel grappig we waren mooi op tijd op het vliegveld maar we konden nog niet door de paspoort controle heen aangezien de hekken nog dicht waren.

Dit hebben we nog nooit gehad meestal kunnen we al door lopen maar hier gingen ze half 10 pas open.

Zo lang hoefden we niet te wachten aangezien het al over 9 uur was.

En nu zitten we bij de gate te wachten op het vliegtuig die ons naar Atlanta zal brengen.

Een erg groot vliegveld is dit niet dus we kunnen haast niet bij de verkeerde gate zitten.

Afwachten nu maar wanneer het vliegtuig komt.

Wel weten we dat ze om 10.55 gaan boarden en om 11.36 gaan vliegen en dan op naar Atlanta.

Dit is het voor nu even ik zal verder gaan aan het verhaal na deze kleine vlucht, aangezien we op Atlanta wel een poosje moeten wachten.

Het is nu 6 uur en we zitten op Atlanta het vliegveld te wachten tot ons vliegtuig weer gaat vertrekken.

We zijn al wel bij gate E8 vanwaar het vliegtuig gaat vertrekken.

Het schiet nu al mooi op voor we aan boord gaat.

Alvast bedankt namens Janine en mij dat jullie ons gevolgd hebben met ons reis verslag.

We zouden het leuk vinden dat ieder die ons gevolgd heeft hier nog even een kleine reactie op zou geven ook de mensen die tot nu toe nog niet gereageerd hebben.

Zodat wij weten wie ons allemaal gevolgd heeft.

Morgen zal nog wel een klein verslagje komen maar die zal vast niet meer zo lang worden.

~Diana~

1. Ineke Degreef:
    3 mei 2016
    O, dames wat is de tijd weer omgevlogen.
    Ik wens jullie een goede vlucht.
    En weer bedankt dat ik mee mocht op dit avontuur.
    Lieve groet,
    Ineke.
  2. Sandra Boer-Smit:
    3 mei 2016
    Leuk om die verhalen zo te lezen en het was ook leuk om jullie te volgen.
    Net alsof je er zelf bij bent.
    Goede terugreis verder toegewenst en ik zie jullie wel weer in Nederland.
  3. Greanne:
    3 mei 2016
    Wat ging het snel en wat leuk om weer een kijkje te mogen nemen in jullie vakantie en bij Wayne. Jullie schrijven zo fijn lezend.
    Een fijn weer zien met de doggies en wel thuis!
  4. Pap:
    3 mei 2016
    We hebben weer met volle teugen genoten van jullie avontuur.
    De grootste verhalen zullen we nog wel horen.
    Tot over een een paar uur.
    (WELKOM THUIS).
  5. Annie Smit:
    3 mei 2016
    Weer een mooi verslag om te lenen en fijn dat we nog even met jullie gepraat hebben toen jullie moesten wachten op Atlanta Wij zien jullie straks wel weer.