Dag 11 bezoek aan Wayne

22 april 2017 - Raiford, Florida, Verenigde Staten

Vandaag zijn we weer bij Wayne op bezoek geweest.

Toen we bij de gevangenis aankwamen stond er al een rij mensen buiten te wachten.

Na een poosje gewacht te hebben konden we naar binnen.

Bij de balie hebben we ons paspoort en indentieficatienummer laten zien.

Dan word er een papier uitbeprint met onze gegevens en die van Wayne erop.

Dan gaat het eerste hek open en kunnen we ons melden bij de volgende bewaker.

Daar word alles opgeschreven wat je bij je hebt, hoeveel papiergeld, juwelen enz.

Als dat gedaan is gaan we naar een aparte ruimte waar we gefouilleerd worden.

Sls dat gedaan is gaan we door het tweede hek.

Dan komen we weer uit bij een bewaker.

Daar leveren we onze paspoorten in en krijgen we een bezoekerspas.

Dan nog even door de metaaldetector.

En dan weer door het derde hek.

Voorbij het derde hek moesten we wachten op een bewaker die ons naar de bezoekersruimte escorteerd.

We moesten dit keer lang wachten voordat we weggebracht werden.

Intussen stonden we nog even te praten met een andere bezoeker.

Volgens haar was de vrouwelijke bewaakster die ons fouilleerde nogal een moeilijk persoon.

Wij hadden geen probleem met haar, maar bij die andere vrouw werd zelfs het ondergoed nog gecontroleerd.

Ik denk zelf dat het ook een beetje met haar eigen gedrag te maken heeft dat de bewaakster zo moeilijk bij haar deed.

Maar uiteindelijk kwam er een bewaker die ons wegbracht.

We lopen dan door een kooi met prikkeldraad erop.

En niet van dat prikkeldraad wat wij thuis hebben, maar van dat prikkeldraad waar een soort messen aan zitten.

Dan gaan we de bezoekersruimte in.

Daar leveren we bij de bewaker ons papier in en kunnen we wachten op Wayne.

Het viel ons op dat de bewaking in de bezoekersruimte niet zo streng was vandaag.

Er werden grappen gemaakt, iedereen liep maar wat rond en er werd luid gepraat en gelachen.

Dit mocht de vorige keren niet.

We hebben vandaag weer Gin rummy gespeeld en later zijn we overgestapt naar Uno.

Ook hebben we vandaag foto's laten maken.

Om 3 uur was de tijd alweer om en moesten we weer weg.

De rest van de dag doen we weer rustig aan.

Janine

1. Foka van der Sleen:
    23 april 2017
    Prachtige foto's !! Valt me op dat Wayne nu geen witte broek draagt. Ik vind die 'arend' op de foto zo mooi. Ik moest meteen denken aan het lied uit opwekking nr 488. Heer , ik kom tot U, neem mijn hart, verander mij, als ik U ontmoet vind ik rust hij U...... en in het refrein: houd mij vast, laat Uw liefde stromen. Houd mij vast, heel dichtbij Uw hart. Ik voel Uw kracht en stijg op als een arend, dan zweef ik op de wind , gedragen door Uw Geest en de kracht van Uw liefde!!
  2. Diana:
    23 april 2017
    Klopt ja de witte broeken zijn weg die waren te doorzichtig (Wayne was daar allang blij mee dat het veranderd was) Dat is zeker een mooi lied,Heer ik kom tot u.
  3. Pa:
    23 april 2017
    Ja, mooie plaatjes weer.Hij ziet er weer goed uit,volgens mij krijgt hij een wat boller gezicht.Of het komt door zijn baard.Dus jullie hebben wel weer genoten?Nou zondag nog een keer op bezoek en dan schiet de vakantie al weer aardig op.Nou het kan ook bijna want ze schieten al aardig op de jullie huis.Nog enkele kleine dingetjes en dan komt het helemaal goed.
  4. Annie Smit:
    23 april 2017
    Weer een fijne dag gehad bij Wayne ,en de broek staat ook goed .
    Nu nog een keer na hem toe ,zondag nog weer een gezellige dag samen gewenst.

gr.mam
  5. Sandra Boer-Smit:
    Mooie foto's van jullie.
    Wayne zit er goed uit in het gezicht, wat boller (ook zoals paps zegt)
    Mooi dat jullie het weer goed hebben gehad bij hem.
    Veel plezier bij jullie laatste bezoek.
  6. Jennie Meinen:
    23 april 2017
    Leuk dat jullie weer geweest zijn,hij wordt nog wel hip met zijn blauwe broek.(mooier dan die witte).
    Nog 1 dag bezoek en dan is dat al weer voorbij. Fijne dag vandaag.
    Jennie.
  7. Diana:
    23 april 2017
    Ja Wayne is wat aan gekomen. Maar niet erg dan hebben wij meer om te knuffelen :-)