Dag 10 Shoppen en arbor day Celebration

21 april 2017 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we weer op tijd wakker zoals de hele week.

Om half 8 zaten we al aan het ontbijt.

En zijn hier iets voor 9 weg gereden naar de winkels toe.

We hadden besloten vandaag onze inkopen te doen wat we nog moesten hebben, zodat we daar ook klaar mee zijn.

Ook heb ik de steen die we gisteren in Palatka gevonden hadden hier weer een mooi plekje gegeven zodat iemand anders hem weer kan vinden.

Dus alle winkels wat we van te voren besloten hadden om heen te gaan werkten we nu allemaal 1 voor 1 af.

Langzaam nog even door alle rijen heen lopen en alles bij langs.

Na het winkelen zijn we naar het hotel terug gegaan en zijn we nog even bij het zwembad gaan zitten.

En tussen 5 en 7 uur vanavond gaan we nog even richting st augustine beach naar de a1a, naar de Arbor day Celebration.

Hier hadden ze allemaal standjes wat zich inzet voor de st augustine strand, voor de schildpadden, de vogels en van alles.

Het was wel even leuk om erover heen te lopen.

Je kan er van alles van de tafel pakken en meenemen.

Ook kon je een gratis boom krijgen, maar dat hebben we maar niet gedaan, als we die ook nog in de koffer mee moeten nemen leek ons geen goed idee.

Op de terug weg naar het hotel zijn we nog even bij een souvenir winkeltje gestopt om nog even door te lopen en toen we richting he hotel terug reden hadden we besloten om nog even een lekker fris ijsje te kopen.

Het is uit eindelijk een bananesplit geworden.

Die hebben we buiten opgegeten aangezien de temperatuur nog steeds lekker is.

Nu zitten we weer op onze kamer en hangen we wat rond en kijken tv.

Vanavond word het niet te laat aangezien we er morgen weer vroeg uit moeten omdat we Wayne weer gaan bezoeken.

~Diana~

1. Foka van der Sleen:
    22 april 2017
    Diana en Janine,een goede ontmoeting met Wayne. Jullie mogen Gods liefde doorgeven! Ik bid voor jullie.
  2. Pa:
    22 april 2017
    Kijk,een beetje shoppen en wat ijsjes zal nog wel gaan.Maar naar een park met van die enge beesten.Nee ik moet er niet aan denken.Maar fijn dat jullie weer genoten hebben.Als je morgen naar je broertje gaat,doe hem dan de groeten van pa.Tot horens.
  3. Sandra Boer-Smit:
    22 april 2017
    Lekker relaxed dagje was het weer voor jullie.
    Jullie hebben in ieder geval beter weer dan ons.
    Geniet er nog maar even lekker van, want als je weer terug bent zal het hier voor jullie wel koud zijn.
    Ik wens jullie een fijne dag met Wayne, doe hem de groeten maar van mij en geef hem maar een dikke knuffel.
  4. Annie Smit:
    22 april 2017
    Jullie hebben weer een mooie dag gehad en genoten van het mooie weer daar ,en vandaag naar Wayne toe doe hem de groeten en een dikke knuffel van mij.

gr. mam
  5. Willem van der weide:
    Hallo dames!!

Even een kleine reactie op jullie reisverslag.

Lekker vakantie vieren, lees ik en weer een bezoek aan Wayne.
    petje af, doe hem de groeten van een onbekende uit Nederland.

Nog veel plezier samen.

groetjes Willem & Henny
  6. Jennie Meinen:
    22 april 2017
    Winkelen lijkt me daar heel leuk als ik dat zo lees. Neem maar een dikke trui mee terug zijn jullie dan wel nodig.
    Vandaag een fijne bezoekdag bij Wayne.
    Groetjes Jennie