Dag 9... een lekker dagje shoppen.

28 april 2016 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vandaag hadden we niet echt plannen gemaakt.

We zijn vanmorgen eerst weer gaan ontbijten en daarna zijn we gaan winkelen.

We hadden veel dingen die we hebben wilden en nog niet gekocht hadden.

Dus nu alles maar eens in één keer inslaan.

Vooral veel cadeautjes voor de honden natuurlijk, om het weer goed te maken dat we ze naar het pension hebben gebracht.

Toen we klaar waren met winkelen hebben we besloten om naar de tattooshop die aan de overkant van de weg zit te gaan.

Ik had thuis al besloten dat ik een tatoeage wou laten zetten en ik had al e-mails gestuurd met wat vragen.

Toen ik daar geen antwoord op kreeg heb ik het hele idee weer laten varen.

Maar toen ik gisteravond onder de douche stond begon ik weer over de tatoeage na te denken.

Ja, je moet toch wat doen als je onder de douche staat.

Toen ik het later tegen Diana zei, begon ook zei weer over een tatoeage na te denken.

Ik had thuis al wat ideetjes opgedaan en vanmorgen had ik al wat plaatjes uitgeprint.

Maar tijdens het winkelen zag ik een pop van Scooby Doo staan en Diana zei “is dat niet leuk als tatoeage? “

Ik heb altijd al wat met Scooby Doo gehad, omdat hij mij aan Chico doet denken en ik vond dat dus wel een goed idee.

Maar ik wou ook de tatoeage die ik al eerder bedacht had.

Dus dan maar allebei.

Diana had ook al een tatoeage in gedachten.

Dus we zijn weer naar de lobby gegaan om nog meer plaatjes uit te printen.

En daarna zijn we meteen naar de tattooshop gegaan.

De shop is van Krista en ze werkt daar alleen.

Krista was wat papierwerk aan het afhandelen en was van plan om op tijd naar huis te gaan.

De afspraak die ze had staan was afgezegd en ze had voor de rest van de dag geen klanten.

Dat was ons geluk.

We waren net op tijd, anders was ze misschien al weg geweest.

En ze had meteen tijd voor ons.

Na afspraken gemaakt te hebben over de prijs en over welke tatoeages we wilden ging ze aan de slag.

Ze tekent zelf de tatoeages en heeft er nog wat veranderingen in aangebracht om ze nog mooier te maken.

Omdat ik 2 tatoeages wou en die van mij groter zijn ben ik eerst gegaan en daarna was Diana aan de beurt.

Toen ze met ons bezig was kwamen er weer nieuwe klanten binnen, maar die heeft ze weer weg gestuurd.

Ze had er geen goed gevoel bij en normaal heeft ze een wachtlijst van 4 weken.

Krista is een gezellige prater en voordat we het wisten waren we al klaar.

Toen we weer op de kamer waren hadden we toch ook wel honger gekregen en zijn nog even naar de Wallmart gegaan.

Daar kun je in de supermarkt ook warm eten bestellen.

We hebben het eten meegenomen naar onze kamer en daar lekker opgegeten.

Nu doen we de rest van de avond lekker rustig aan, want je word toch wel moe van zo'n dagje.

~Janine~

1. Sandra Boer-Smit:
    29 april 2016
    Lekker rustig dagje met een blijvende herinnering.
    Wat leuk zeg.
  2. Annie Smit:
    29 april 2016
    Ik begin bij de tatoes ik vind ze allebei mooi die van Janine is net Chico mooi hoor en die van Diana vind ik ook mooi.
    Dus een koop dag gehad moet ook gebeuren en de honden even verwennen zijn ze wast blij mee ,en lekker eten gehad ja van winkelen krijg je honger Kijken wat jullie morgen weer mee maken kijk er na uit
  3. Dini:
    29 april 2016
    Een mooie dag dus, met voor altijd blijvende herinneringen door de tattoos.
  4. Greanne:
    29 april 2016
    Mooi idee om daar een tattoo te nemen, ik vind ze erg mooi dames!
    Wat handig zo'n supermarkt waar je alles kan halen.
    Lekker dagje gehad dus zo te lezen! heerlijk.
  5. Pap:
    29 april 2016
    Mooie plakplaatjes,of zijn ze echt?

Dames geniet nog een paar dagen het zit er zo weer op.
  6. Ina Brinkman:
    Hoi Diana en Janine,
    Leuk hoor die Tattoos, blijven die kleuren zo mooi?
    Scooby doo vond ik zo'n grappige serie en een leuke hond.
    Ja en wat moet je anders onder de douche over denken he. Zit ik nu toch ook weer te denken over een Tattoo en bedankt he dames.
    Vergeten jullie niet om een koffer erbij te kopen?
    Toedeloe vanuit Hoogeveen
  7. Jennie Meinen:
    30 april 2016
    Heel mooi de tatoo's . Ook wel fijn een dagje niksen.