Dag 7 jacksonville

2 januari 2018 - Jacksonville, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan en zijn wat later naar het ontbijt gegaan, wat nu lekker rustig was wij waren de enigste in de ruimte.

Na het ontbijt hebben we onze spullen gepakt en zijn we richting Jacksonville gereden en je raad het nooit we zijn naar Ikea geweest. We zagen dat er in Jacksonville een zat en het leek ons wel is leuk te kijken als ze nou dezelfde spullen hebben als in Nederland.  Wel veel dezelfde dingen maar ze hebben ook een gedeelte met allemaal dingen voor honden en katten en dat hebben wij niet.

Vanaf Ikea zijn we nog een stukje verder noord gereden en zijn we naar roses gegaan. Een grote winkel met goedkope kleren en allemaal dingen voor in huis en eten, echt van alles. Hier hebben we een hele poos rond gelopen en toen zijn we weer met de auto richting Palm Coast gereden. Nog even naar dollar tree wat dingen halen en toen weer door naar het hotel. Hier hebben we weer wat zitten hangen en nog even met mam en pap via skype gepraat. Na een poosje klaar maken om lekker uit eten te gaan aangezien het ook Janine haar verjaardag is vandaag kwam dat eten mooi uit. We zijn naar de golden corral geweest, dat is te vergelijken met eetpark in Beilen. Erg lekker eten en heel veel keuze. Na het eten zijn we gaan uitbuiken op de kamer. En hier blijven we nu ook tot we lekker gaan slapen.

1. Annie Smit:
    3 januari 2018
    Dus weer lekker aan winkelen geweest ,jullie hebben toch een hele mooie auto waar jullie in rijden.En nog lekker uit eten geweest Janine zijn verjaardag vieren.dus niet zo'n drukke dag gehad is ook wel eens mooi .En nog even lekker bij gepraat gisteravond was ook wel even fijn .

groeten mam.
  2. Ina Brinkman:
    3 januari 2018
    Weer een berichtje terug even voor gaan zitten.
    Wat weer gezellig he bij Wayne. Je had hem wel een optater kunnen geven zodat zijn tand eruit vloog, probleem opgelost. Maar ja dat heeft wel als consequentie dat jullie ook in petoet komen te zitten. Dus maar niet, anders moeten Jan en Annie naar Florida vliegen om jullie er weer uit te halen.
    Waren jullie koffers leeg op de heen vlucht? Anders maar een grote handbagage koffer erbij kopen bij de one dollar shop, wat leuk dat er een Ikea is, ja die concerns zitten over de hele wereld verspreid. Zoals Annie al schrijft jullie hebben een fijn auto die je overal heen brengt om te shoppen zolang de portemonee het tenminste volhoud.
    Maar het is weer gezellig zo saampjes he. Is eens weer wat anders he Janine , je verjaardag vieren in de States. Dat kan niet iedereen zeggen. En weet je wat dan zo leuk is? Als je terugkomt staan de cadeautjes voor je klaar en natuurlijk een lekkere taart. Zo nu weet je familie wat ze moeten regelen!!!!!
    Is het warme weer teruggekomen? Bij ons is het storm en laat nu net ons kozijn aan de voorkant gaan lekken, dus Domesta gebeld, handdoeken op de vensterbank en op de grond voor het opvangen van het water.
    Ik heb gisteren ook een leuke verjaardag gehad met de kinderen en kleinkinderen. Vanavond komen de buurtjes bruine bonen bij ons eten, is een standaard ritueel geworden dus ook heel gezellig.
    Nog heel veel plezier.
  3. Corina:
    Shoppen in Amerika 😍
  4. Truus:
    3 januari 2018
    Dat was een drukke en gezellige eerste week. Jammer dat het zo koud is want daar hadden jullie vast niet op gerekend. Blijf genieten en ik geniet mee door jullie verslag.
    Groetjes
  5. Sandra Boer-Smit:
    5 januari 2018
    Nog iets leuks gekocht dan?
    Of hebben jullie alleen gekeken?
    Wel leuk dat je dan ook in Amerika even gaat kijken wat ze hebben.
    Veel plezier verder nog.

Groetsels Zusse
  6. Dini:
    6 januari 2018
    Is er ook een Ikea in Jacksonville? Dat wist ik niet. Greet en ik hebben toen wel een Aldi gezien. Ik was zeer benieuwd naar de verschillen met Nederlandse en Duitse Aldi's, maar we zijn niet naar binnen geweest, het kwam er niet van. Gr.Dini