Dag 6......... dag 1 van onze 3 daagse treinticket dag.

25 april 2016 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we rond 7 uur weer wakker en zijn lekker rustig aan ons aan gaan kleden en toen naar het ontbijt gegaan.

Vandaag zouden we dag 1 hebben van onze 3 daagse treinticket dag.

Hierbij kun je 22 stopt maken bij verschillende punten in St. Augustine.

De opstap plaats was tegen over ons hotel dus we konden de auto laten staan.

Even de weg over steken en we waren er.

Eerst even het gebouw naar binnen om onze ticket en sticker te halen, en zo konden we overal waar de trein stopte in en uit stappen.

We begonnen het eerste rondje met alleen wij 2 aan boord van het treintje.

Wat wel leuk was aangezien de man die ons rond reed Victor ,het wel leuk vond dat wij een vip tour van hem kregen, helemaal toen hij hoorde dat we uit Nederland kwamen.

We hadden besloten eerst de hele ronde 1 keer te doen en daarna zouden we uitstappen bij “the old jail” (een oud gevangenis museum) en hier hebben we allemaal foto's gemaakt.

Toen zijn we weer in gestapt en meteen kregen we van deze chauffeur de vraag als wij de twee dames uit Nederland waren , tja...het was dus al bekent dat er ook twee Nederlandse dames vandaag er waren. Nu hadden we besloten om een stop vlak bij het postkantoor er weer uit te stappen.

Aangezien we allemaal post hadden dat weer bezorgd moest worden.

Ja tijdens de vakantie blijf ik ook schrijven ja.

Na dit gedaan te hebben zijn we naar “Ayla's Acress”een thrift shop (tweedehands winkel) gegaan.

Wat wel leuk was wat de chauffeur ons verteld had dat de eigenaresse van deze winkel in M*A*S*H de tv serie gespeeld heeft.

En natuurlijk hebben we weer leuke dingen hier gekocht.

Daarna hebben we even een broodje bij Subway gegeten.

Hierna zijn we weer even na het hotel gegaan en konden we mooi de spullen die we gekocht hadden op de kamer achter laten.

En dan zo weer de straat over steken en weer verder met het treintje.

Hier zijn we bijna een hele ronde in blijven zitten en we zijn er bij de midgetgolf baan er uit gegaan.

Met de sticker die we hadden konden we bij deze baan voor 1 dollar golfen wat anders 4,95 per persoon zou zijn geweest.

Na het golfen hebben we een lekker verfrissend ijsje gegeten en hierna hebben we besloten weer naar het hotel te gaan aangezien het al tegen 4 uur liep.

En hier hebben we ons lekker gedoucht wat wel welkom is na een dag in de zon rond te hebben gelopen/gereden.

Vanavond zouden we een “death walk tour “doen maar toen we in het hotel weer terug kwamen hadden we een email dat de “death walk”niet door ging en dat het was upgradede naar de”everdark express” .

De andere tour zou een wandel tocht zijn bij dingen langs en de tour die we nu gaan doen is bij een begraaf plaats langs, bij het terrein van de vuur toren en bij 2 behekste huizen.

Dus wel spannend.

Voor het andere hadden we 14,50 per persoon voor betaald en het word nu even kosteloos om gezet naar iets wat 30 dollar per persoon koste.

Wat wij niet erg vinden Janine en ik zijn het woord upgrade, leuk gaan vinden, aangezien het dan altijd beter word en niks extra kost voor ons.

Ik ga nu stoppen voor vandaag, Janine gaat morgen het dag verhaal weer schrijven en die zal alles vertellen van de everdark express tour.

Dus tot morgen allemaal.

~Diana

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie Smit:
    26 april 2016
    Jullie hebben weer heel wat gezin ,en weer vel gekocht en ze kennen jullie al dat jullie uit nederland.
    Weer een mooi stukje ,kijk weer uit naar verhaal van morgen
  2. Pap:
    26 april 2016
    Weer een mooi verhaal,dus nog een paar keer daar naar toe
    en ze noemen je bij je naam.Vandaag 26 april en het was hier vanmorgen wit van de sneeuw.
  3. Dini:
    26 april 2016
    Alweer een mooi verslag en wat leuk dat dat upgraden ook winst oplevert. ;)
    Heerlijk weer daar, jullie boffen. Hier is het code geel, ongelooflijk toch?
    Fijne dag...
  4. Sandra Boer-Smit:
    26 april 2016
    Mooi verhaal weer meiden.
    Ja, jullie hebben het lekker warm daar.
    Bij ons sneeuwde het vanmorgen en is het fris.
    Jullie zullen wel lekker bruin zijn als jullie terug komen en wij zijn dan nog steeds bleekscheten :-)
    Dus geniet nog maar even lekker van het weer, dan doen wij het van jullie verhalen.
  5. Diana:
    26 april 2016
    Nou pap, wij hadden graag even met onze rug in het sneeuw willen liggen zo verbrand.
    En dat zelfs na insmeren.
    We kunnen niet garanderen dat we zon mee terug nemen , maar de warmte wel :-)
  6. Greanne:
    28 april 2016
    Leuk ook de foto's erbij ! 2 blonde hollandse meiden dat ging al snel rond dus :) haha leuk!