Dag 1: op weg naar Schiphol

12 april 2017 - Schiphol-Rijk, Nederland

Vandaag is het dan eindelijk zover, het begin van onze vakantie.

Vanmorgen waren we al vroeg wakker.

Bij Diana en bij mij thuis word de badkamer verbouwt en vanmorgen kwamen de bouwvakkers alweer om kwart voor acht.

Door deze verbouwing hebben we ook besloten om onze honden gisteren al naar het pension te brengen i.p.v. vandaag.

Daardoor hadden we het vanmorgen wat rustiger.

Maar door de verbouwing hadden we het thuis ook wel weer gezien.

Ik heb mij al 2 dagen niet kunnen douchen, terwijl het hele huis stoffig en vies is.

Ook staan de hele dag de deuren open is het steenkoud in huis.

Vanmorgen moesten we tot half negen wachten, voordat we ons online in konden checken.

Daarna zijn we ook meteen vertrokken, weg uit dat vieze, koude huis.

We zijn naar de bushalte gelopen en met de bus naar het station gegaan.

Daarna met de trein naar Schiphol.

Op Schiphol aangekomen zijn we eerst naar het GWK kantoor gelopen om onze bestelde dollars op te halen.

Dat ging vrij snel.

Daarna zijn wij naar het Touchdown restaurant gegaan om even wat te eten.

Nadat we gegeten hadden hebben we buiten noch even op het panoramaterras gekeken en daarna zijn we naar de shuttlebussen gelopen van de hotels.

Onze bus ging langs meerdere hotels, maar dat vonden wij niet erg, want wij waren nog te vroeg om in te checken in het hotel.

Toen we bij het hotel aankwamen waren we nog te vroeg, maar daar deden ze niet moeilijk over.

We hebben nog even snel wat foto's gemaakt en toen zijn we naar onze kamer gegaan.

Daar hebben we gelijk de douche in gebruik genomen.

Wat is dat fijn als je eindelijk weer eens kan douchen.

De rest van de dag blijven we op de kamer.

Nog even wat dingetjes regelen voor morgen en dan maar eens vroeg naar bed, want we moeten er morgen weer vroeg uit en hebben een hele reis voor de boeg.

Janine

1. Geesje de Jong:
    Goede reis morgen dames!
  2. Sandra Boer-Smit:
    12 april 2017
    Goed om te horen dat vandaag alles goed is gegaan op jullie begin van de reis naar de USA. Ik wens jullie voor vanacht een goede nachtrust toe zodat jullie morgen fris en fruitig de rest van de reis kunnen inzetten. Dus voor morgen een goede reis toegewenst saampjes. Ik hoor wel van mams wanneer jullie goed aangekomen zijn. ✋
  3. Jennie Meinen:
    Dus het avontuur gaat beginnen.Een fijne en veilige vliegreis morgen.9
  4. Willem van der weide:
    goede reis Diana&janine.
  5. Annie Smit:
    13 april 2017
    Een goede en een veilige vliegreis gewenst ,