Dag 6 Cachen

15 april 2019 - Old Town, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan weer gedaan,dus eerst lekker ontbijtje gehad en daarna lekker op ons gemak aangekleed en spullen gepakt om te gaan cachen. We hadden al een lijstje gemaakt van welke cache we gingen zoeken vandaag dus dat scheelde weer. We moesten wel voor we gingen beginnen tanken aangezien de tank al bijna leeg was, dus eerst tanken iets verder op en toen op weg naar de eerste cache.En toen verder we hadden een mooie reeks achter elkaar aan 1 weg dus auto aan de kant Janine de eerste pakken en ik naar de eerst volgende die dan weer ongeveer 200 meter verder was. En zo zijn we tot rond half 12 door gegaan. En na en korte stop bij een winkel waar we dit keer niet veel eten hadden mee genomen aangezien hij best prijzig was weer op weg naar het huisje. Het begon al lekker warm te worden dus we gingen lekker in en rond het zwembad relaxen, op een band in water dobberen, lezen en van zon genieten. En ja we bleven ons maar insmeren, dat is wel nodig hier.Na dik 2 uur hadden we toch maar besloten uit de zon te gaan en een lekkere douche nemen om af te koelen en toch te ontdekken dat we wat verbrand waren maar het viel gelukkig nog mee. En nu lekker rustig aan doen , zo even eten klaar maken en vanavond bank hangen en weer van de rust en het uitzicht genieten wat het huisje ons bied.

Morgen op tijd eruit we gaan lekker scheuren door hopelijk de blubber, maar dat is afwachten.

1. Annie Smit:
    16 april 2019
    Weer een mooi verhaal jullie genieten er wel van ,morgen een fijne dag samen lekker scheuren door de blubber .

gr . Mam
  2. Jennie Meinen:
    16 april 2019
    Ook hier dus aan het cachen veel
    gevonden? En mooi weer daar bij jullie.
    Leuk je fotos van het huis.
    Veel plezier vandaag met het scheuren.
    We lezen het wel.
    Gr Jennie
  3. Pa:
    16 april 2019
    Dus vandaag lekker relax,voor morgen.Doe wel een beetje voorzichtig,want je licht zo op je plaat.Veel plezier toegewenst.
  4. Sandra Boer-Smit:
    16 april 2019
    Lekker zo'n relaxdagje er tussen.
    Dat moet soms ook even gebeuren.
    Geniet er maar van.
  5. Rene:
    Genieten dames.
  6. Truus:
    16 april 2019
    Jullie verslag weer gelezen, fijn dat jullie het mooi hebben daar. Nog lekker poosje genieten!!!
  7. Diana:
    17 april 2019
    Ja hoor pap wij hebben redelijk rustig aan gedaan :-) stuk of 15 caches gevonden jennie