Dag 10....naar Camp Blanding.

29 april 2016 - Starke, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen werden we om half 5 al wakker aangezien onze buren een behoorlijk kabaal maakten.

Maar we hebben na de tijd nog wat gedommeld maar niet meer echt geslapen.

Na een poosje dommelen zijn we ons maar gaan aankleden en naar het ontbijt gegaan.

We hadden vandaag besloten naar Camp Blanding te gaan in Starke.

En aangezien het pas om 12 uur open zou gaan ,hadden we besloten na het ontbijt nog even naar het outlet shopping mall te gaan.

Hier nog even weer lekker rond geneusd en wat gekocht.

En toen maar op weg naar Starke toe.

We wisten al dat we voor 12 uur aan zouden komen maar dat maakte niks uit bleek achteraf.

We konden de basis zo op lopen en zijn buiten begonnen aangezien we zo lopend er naar toe konden.

Hier stonden allemaal leger voertuigen en andere dingen opgesteld waar je kon kijken.

Na het eerste gedeelte te hebben gehad zijn we het gebouw naar binnen gegaan aangezien het nu al wel 12 uur was.

Hier binnen werden we verwelkomt door Bill, die ons iets vertelde en toen zei loop maar wat rond dan zal ik af en toe iets komen vertellen en dat deed hij ook.

Erg interessant allemaal.

Hij vroeg aan ons als er op scholen ook verteld werd over de 2e wereld oorlog en wij vertelden dat dat zeker het geval was en dat we het elk jaar gedenken.

Hier in Amerika word er niet veel op scholen aan gedaan.

Na dat we het museum binnen helemaal door gelopen waren hebben we een kleine donatie gedaan aangezien de intree gratis is.

Van Bill kregen we 2 gratis aanzicht kaarten en hij wenste ons een veilige vlucht terug, en wij hebben hem hartelijk bedankt voor de informatie die hij vertelde.

Toen we buiten kwamen zijn we een ander gedeelte gaan bekijken waar nog meer voertuigen en vliegtuigen stonden.

Hierna zijn we weer naar de auto gegaan en zijn toen weer richting het hotel gereden.

Onderweg een kleine stop bij een winkel gemaakt om even wat drinken te kopen.

En daarna weer verder, Janine heeft onderweg wat filmpjes gemaakt zodat mensen die bij ons op facebook vrienden zijn iets van de omgeving kunnen zien.

In het hotel aangekomen hebben we lekker rustig aan gedaan , een relaxt middagje /avond.

Want door dat warme weer raak je wel sneller moe zijn we achter gekomen.

En een lekkere kop koffie met een gebakje erbij is altijd lekker om mee bij te komen.

Nu gaan we lekker de rest van de avond rustig aan doen we hebben zo geen plannen aangezien we morgen er ook weer op tijd uit moeten omdat we dan weer naar Wayne toe gaan.

We kijken er weer naar uit de dag met hem door te brengen.

Tot morgen dan maar weer.