Dag 9 St.augustine

4 januari 2018 - St. Augustine, Verenigde Staten

Vanmorgen weer lekker rustig aan gedaan aangekleed en naar het ontbijt gegaan. Daarna weer naar de kamer toe spullen pakken en met de auto op weg naar St.augustine. Vandaag hadden we een ticket voor de red train die constant rondjes rijd en dan kon je overal bij een stop in stappen en uitstappen. Er bleek een gedeelte van de route afgehaald te zijn vanwege overstromingen die gisteren veroorzaakt zijn. Dat hoorden we van 1 van de chauffeurs , want bij castillo de san marcos stond gisteren een gedeelte van de parkeerplaats helemaal blank. Daar stond vanmorgen bij de eerste rondje ook nog water maar later niet meer. Tijdens ons ritjes hebben we stenen verstopt voor st augustine rocks hetzelfde wat ik in Hoogeveen doe. Ook hebben we nog wat caches gepakt.  Het was vanmorgen nog behoorlijk fris want toen we weg reden bij het hotel zat er op dak en achter raam allemaal ijs op. Maar het werd langzaam warmer, en op een gegeven moment nog buiten in het zonnetje gegeten. Tegen 3 uur waren we het wel zat en zijn we richting ross dress for less en nog even bij walmart langs gegaan en toen weer op weg naar het hotel. En nu zitten wel lekker op de kamer te relaxen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Annie Smit:
    5 januari 2018
    Dus daar vriest het ook al s'nachts en ook veel regen gehad lijkt nederland ,maar toch wel weer een mooie dag gehad samen En morgen weer naar Wayne is ook wel mooi als je weer naar hem gaat doe hem de groeten maar van mij

groeten mam.
  2. Willem van der weide:
    Hoi Diana en Janine,

Het weer is dan wel niet zo mooi, maar jullie vakantie wel zo wij begrijpen.

Nog een dagje naar Wayne, en dan zit het er al weer bijna op.

Een paar mooie dagen nog in de VS.

Groetjes Henny & Willem
  3. Jennie Meinen:
    Hallo Diana en Janine.
    Bij jullie ook wel fris en koud,hier ook niet zo fijn weer.Maar jullie kunnen leuke dingen ondernemen.
    En nog op bezoek bij Wayne.Veel plezier daar.
    Gr Jennie.
  4. Pap:
    5 januari 2018
    Zo,weer wat rond gedwaald lees ik ,mooi man.
    Ik heb gisteren ook wat rond gedwaald . 10 km in 2 uur ging weer lekker.
    Nou vandaag er ook nog tussen uit?Kan nu nog,in ieder geval nog veel plezier.
    En zaterdag een fijne bezoekdag toegewenst
  5. Sandra Boer-Smit:
    Lekker relax dagje dus.
    Dat mag zo af en toe ook wel.
    Morgen weer naar Wayne toe, dat wordt vast ook weer gezellig.
    Doe hem de groeten en veel plezier samen met kaarten.
    Niet vals spelen he Janine? :-)

Groetsels Zusse
  6. Dini:
    6 januari 2018
    Alweer een mooie dag, maar wat jammer dat het zo koud is. En dan die overstroming. Vervelend hoor. Ben je ook met de sheriff op de foto gegaan. Op het bankje voor de jail?
    gr.Dini