Dag 9 winkelen in Gainesville

18 april 2019 - Gainesville, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we weer lekker rustig aan gedaan en zijn we er rond half 8 pas uit gegaan, na een lekker ontbijt hebben we ons aangekleed en zijn we richting Gainesville gereden. Ongeveer 1 dik uur rijden vanaf ons huisje. We hadden gisteravond al even gekeken naar welke winkels we zo wie zo een bezoek wilden brengen. Walmart (kijken als ze hier wel opruiming hadden en ja hoor) ,roses, dollar tree (ook voor andere producten en die ware er ook) ook nog even bij andere winkeltjes langs gegaan die goedkoop waren. Voor we weer terug zouden rijden bij 5 guys nog even wat gegeten, de lekkerste burgers die ik ken. Tijdens het wachten tot het klaar was lekker aan de dop pinda's gegaan , ja je moet wat doen he. Tegen 3 uur waren we weer bij het huisje . Eerst alle prijskaartjes,hanger en alle andere extra van de spullen halen die we gekocht hadden en opbergen. En toen water in bad laten lopen en wat bruistabletten er in om de voetjes letter te verwennen en tijdens het zitten ook weer een verfrissende komkommer gezichtsmasker op gedaan. En daarna nog even lekker bij het zwembad gezeten zonnen,zwemmen,dobberen en lezen. Nu lekker relaxen en filmkijken en de rest van de avond rustig ana doen en het laatste uit de fles van pina colada opmaken.

1. Pa:
    19 april 2019
    Dussss,alweer rustig aan gedaan?Maar ik wou jullie wel eens zien in die kledingrekken hangen,maar geeft niet als je maar lol hebt.Ik heb Skype meerdere keren geprobeerd,maar krijg geen verbinding.Nog veel plezier verder.En doe de visite morgen de groeten van ons.
  2. Jennie Meinen:
    19 april 2019
    Ook wel mooi gezellig winkelen.En nog leuke kleren gekocht? En op andere plaatsen is het vaak leuk te snuffelen in de rekken. Straks de koffers te zwaar,maar dat zal wel meevallen.Lekker genieten.
    Gr Jennie
  3. Annie Smit:
    19 april 2019
    Even lekker winkelen koopjes zoeken .en lekker geeten toen weer naar jullie huisje terug.Dus een rustige dag ,mooi dat er een zwembad bij is dat is wel lekker met het warme weer daar geniet er nog maar van de laatste dagen.

gr.Mam
  4. Sandra Boer-Smit:
    19 april 2019
    De winkels zijn nu weer leeg geshopt.
    Dus alles kan weer bij gevuld worden.
    Laat ze maar weten dat jullie weer in de States zijn. 😁