Dag 8 Leker rustig dagje

17 april 2019 - Chiefland, Florida, Verenigde Staten

Vandaag hebben we lekker uitgeslapen en rustig na gedaan voor hoever dat lukte , we zijn toch vak op tijd al wakker. Na een lekker ontbijtje toch rustig aan gedaan en op weg  naar Chiefland om weer boodschappen te doen, ook voor het verjaardag etentje. Gisteren hebben we dat niet gedaan dus dan maar vandaag. Om 10 uur reden we bij het huisje weg en het is ongeveer 30 minuten rijden naar Chiefland. Eerst nog even aar dollar tree wat dingen halen en toen naar walmart. Tegen 1 uur kwamen we weer bij het huisje en hebben eerst de boodschappen weg gezet en toen zijn  we weer bij het zwembad gaan zitten,liggen,dobberen en zwemmen in het water. Niet al te lang voor we weer zouden verbranden , en na een lekkere douche nog maar weer een wasje gaan draaien. Nu nog even lekker rustig aan doen en straks ga ik eten klaar maken gehakt brood, aardappeltjes uit oven, macaroni en kaas,koolsla en een ijsje na. En voor vanavond hebben we een fles pina colada mee genomen. Dus voor vandaag weinig te vertellen maar zeker een leuk dagje gehad.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jennie Meinen:
    17 april 2019
    Ook lekker een dagje rustig aan doen.
    Daar is de vakantie voor.En het eten heeft vast gesmaakt.
    En fijn bijkleuren, hier wordt het ook beter met het weer.
    Veel plezier samen.😎😎
  2. Annie Smit:
    18 april 2019
    Dus jullie hebben vandaag een rustige dag gehad ,waren jullie ook wel aan toe even bij komen van inspannende dag van gisteren
    Vandaag even je verjaardag gevierd ,en lekker eten gemaakt ,en genieten van het mooie weer en zwemmen en er van genoten

gr. mam
  3. Sandra Boer-Smit:
    18 april 2019
    Dat klinkt goed wat jullie voor feestmaal hebben.
    Hebben jullie het gehaktbrood zelf gemaakt of was dat kant en klaar?
    Veel plezier nog verder.
  4. Diana:
    Zelg gemaakte gehakt brood
  5. Pa:
    18 april 2019
    Beetje late reactie.Dus mooi rustig aangedaan.Moet ook een keer kunnen.Het word hier ook wat warmer.Nou dat was hem dan weer ,nog prettige dagen verder.