Dag 5 BBQ dagje

14 april 2019 - Old Town, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hebben we lekker rustig aan gedaan, aangezien we niet echt plannen hadden wat tijd betreft. Dus lekker uitslapen en uitgebreid ontbijt. Na het ontbijt zijn we richting Chiefcity  gegaan om boodschappen te doen voor de bbq. Tijdens de rit er naar toe even wat caches gezocht en gepakt. Eerst nog even bealls door gelopen en een andere supermarkt. En daarna op weg naar dollar tree en walmart. Alles bij elkaar haast 2 uur hier rond gelopen. Toen weer richting Old town, nog een paar caches gepakt en weer verder door naar het huisje, spullen in de koelkast doen . Hebben eerst 1 uurtje rustig aan gedaan en toen met de bbq beginnen. Alles klaar zetten,de bbq die rook al lekker dus dan kreeg je steeds meer zin. Ondanks dat er totaal geen zon is vandaag was het wel rond de 30 graden en zelfs nog zonnebrand crème op moeten doen. Ze hadden 100% regen voorspeld tegen de middag maar tot nu (4 uur s'middags) nog niks gehad. Net nog even een wasje gedraaid en die is ook weer klaar en droog , makkelijk zo'n wasmachine en droger  tot je beschikking. Nu staat de afwas machine ook zijn werk te doen dus kunnen Janine en ik even gaan douchen en de rest van de avond lekker relaxen.

Kort stukje voor vandaag ,tot morgen dan maar weer

1. Jennie Meinen:
    14 april 2019
    Dat is dan het mooie van een huisje. Heerlijk je eigen gang kunnen gaan.
    En bbq en was het hier nog te koud voor.
    Groetjes.
  2. Sandra Boer-Smit:
    15 april 2019
    Hebben jullie op z'n Nederlands of op z'n Amerikaans de bbq gehad?
    Mooi dat jullie dat ook een keer kunnen doen nu jullie een huisje hebben.
    Weer een nieuwe ervaring voor jullie in de States.
  3. Pa:
    15 april 2019
    Jullie hebben het over jullie HUISJE.Maar dit is toch een complete woning.Als het wat dichterbij was kwamen ook een nachtje logeren.
  4. Annie Smit:
    15 april 2019
    Jullie hebben dus weer genoten lekker winkelen en later lekker bbq en ook nog mooi weer ondanks er geen zon was.
    Dan hebben jullie toch mooier weer dan wij hier maar geniet er maar van .
    gr. mam
  5. Eveline Jansen: