Dag 3 Op weg naar Old Town

12 april 2019 - Old Town, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen waren we al om 5 uur klaar wakker we kwamen niet meer in slaap , dus zijn we lekker op bed blijven liggen en wat dingen op internet gedaan. De buren 3 mannen in het hotel zouden wel niet blij met ons geweest zijn dat we al zo vroeg wakker waren maar dat kon ons niet schelen aangezien zij zelf tussen 12 en 1 uur snachts weer kwamen met hard praten en genoeg drank op. Tegen 8 uur hebben we ons uitgecheckt en zijn we naar de walmart gereden aangezien die al mooi op tijd open is. Vandaar zijn we naar ross dress voor less gereden en dollar tree en tegen 10 uur naar de golden corral, hier waren we van plan het ontbijt buffet te nemen maar dat kon alleen in het weekend dus was het ene gewoon buffet, smorgens om 10 uur mooi op tijd (voordeel we hebben de rest van de dag niks hoeven te eten aangezien we zo zat waren) toen we klaar waren met eten zijn we op weg gegaan naar Old Town ongeveer 3 uur rijden. Gisteren hadden we contact gehad met de eigenaars van het huisje hoe laat we konden komen. En ze had laten weten als we bij het huisje waren dat we dan haar konden bellen of een bericht sturen. Om 4 uur reden we de oprit naar het huisje op een mooi gezicht, en zo rustgevend. Ik was net aan het proberen een bericht te sturen, toen de eigenaresse het terrein ook al op kwam rijden. Eerst een poosje wat gepraat en toen heeft ze ons het huisje wat laten zien en dingen uitgelegd. En nog een heel leuk gesprek gehad we kwamen op een gegeven moment er bij uit dat we iemand in de gevangenis gingen bezoeken dus vroeg ze welke gevangenis. Dus zeiden we in Raiford , Union  bleek ze dit wel te kennen ze had voor corrections (onderdeel van werken bij de gevangenis) gewekt eerst in Gainesville en later op de mail room . Dus wel grappig toen ze dat vertelde. Na ons ene goeie vakantie toe gewenst te hebben is ze weer weg gegaan en zijn wij ons om gaan kleden en het zwembad in gegaan even lekker afkoelen. Tegen half 7 eruit gegaan douchen en op naar de walmart boodschappen halen. Net lekker aan de koude koffie geweest en nu lekker wat relaxen in huis. Morgen onze eerste bezoek dag ,wij hebben er zin in en Wayne helemaal ik had nog een email gekregen van hem aangezien ik hem een bericht had gestuurd dat we veilig waren aangekomen. Hij kon haast niet wachten ons weer te zien.

1. Pa:
    13 april 2019
    Dus,nu zijn jullie in de Oude Stad. En al gezwommen,kijk uit wel eerst de krokodillen er uit jagen.Nu klaar maken voor het eerste bezoek aan Wayne.Doe hem de hartelijke groeten van ons.En nu maar weer tot het volgende verhaal.
  2. Annie Smit:
    13 april 2019
    Mooi verhaal dus jullie hebben nog veel gedaan na die slecht geslapen nacht .En even lekker in het zwembad geweest ,en een mooi gesprek met de eigenaar gehad .En vandaag naar Wayne toe doe hem de groeten en een knuffel van mij en een fijne dag samen.
  3. Sandra Boer-Smit:
    13 april 2019
    Mooi dat jullie nu op jullie plaats zijn en kunnen gaan genieten van jullie verblijf daar.
    Hé ik verwacht wel wat foto's van jullie huis hoor.
    Ben wel erg nieuwsgierig geworden. :-)
    Fijne visit bij Wayne!
    Ik wacht met smart op het verhaal hoe het geweest is.
  4. Jennie Meinen:
    13 april 2019
    Leuk dat het huis goed bevalt.En vast veel praten bij Wayne.Geniet ze samen.
    Ook van het mooie weer. Hier zo nu en dan hagelbuien heerlijk voorjaar.