Dag 10 winkelen

19 april 2019 - Chiefland, Florida, Verenigde Staten

Zo vanmorgen weer lekker op tijd wakker , maar lekker rustig aan gedaan aangezien we niet echt plannen hadden. Om 9 uur zou de eigenaresse de afval op komen halen, en uitleggen hoe we de deur konden sluiten zonder de sleutel mee te moeten nemen. Daarna zijn we naar de winkels gegaan aangezien we vandaag de laatste spullen wilden kopen die mee naar huis gingen.De honden moesten weer extra verwent worden met etenswaren en speeltjes, aangezien die toch een paar weken in het pension hebben verbleven. Eerst naar de dollar tree en toen naar walmart toen we in walmart een poosje rond liepen begon het heel hard te regenen ze hadden er al voor gewaarschuwd at het kon gebeuren stormachtig weer ,onweer en harde regen en windstoten en die hebben we ook gekregen.We zijn toen maar wat langer in de walmart rond blijven hangen en kijken ,wat niet een straf is om te doen. De verlichting in de winkel knipperde de hele tijd. Op een gegeven moment nadat we al een poos aan het rond lopen waren geweest zeiden we al we moeten toch een keer naar de auto. dus maar naar de zelf service kassa en alles betalen, ik zei al tegen Janine dat word rennen als we naar de auto gaan maar Janine had haar slippers aan dus die zei al dat word niet rennen. Dus ik zei al dan ren ik wel en haal de auto wel op, voor bij de ingang was het personeel al aan het dweilen, en met een waterstofzuiger al het water weg halen, wat eigenlijk weinig nut had aangezien het water maar binnen bleef stromen. Nog even snel bij de dollar tree langs aangezien ik nog wat dingen vergeten was. En toen op weg naar huis, het onweerde en regende nog steeds en onderweg naar huis zagen we ook al dat andere mensen minder geluk hadden gehad waarschijnlijk door het slechte zicht van de regen iemand geen voorrang gekregen, beide auto's zaten flink in elkaar. Maar de politie stond er al bij. Toen we weer bij het huisje kwamen alle spullen weer uitgepakt en nu lekker rustig aan doen , lekker relaxen en we zien wel. morgen weer naar Wayne toe, waar ik weer zin in heb lekker met hem te kletsen.

1. Jennie Meinen:
    19 april 2019
    Toch regen gehad bij.julle, hier de hele dag heerlijk de zon. Maar weer gewinkeld ook leuk spulletjes voor de honden uitzoeken, zijn ze vast weer blij mee.
    En morgen weer op bezoek bij Wayne.
    Fijne dag nog vandaag en morgen een gezellige bezoek dag.
    Gr Jennie.
  2. Annie Smit:
    19 april 2019
    Dus jullie hebben weer lekker gewinkeld de laatste dingen nog even gekocht ,en veel regen met onweer gehad.
    Morgen weer naar Wayne toe hij kijkt er vast weer na uit dat jullie komen doe hem de groeten van mij en veel plezier weer samen.

Gr. Mam
  3. Willem van der weide:
    20 april 2019
    Hallo Diana en Janine

Hier even een bericht uit Hoogeveen,
    De tijd gaat wel snel, wij hadden niet in de gaten dat jullie er al weer bijna 10 dagen op hebben zitten.

Nog heel veel plezier daar, en de groeten aan Wayne.

Vandaag lekker winkelen, geniet er van.

Groetjes Willem & Henny
  4. Sandra Boer-Smit:
    20 april 2019
    Nou dat was dus weer een ander Florida om mee te maken dus.
    Hebben jullie dat ook eens gehad.
    Dat was dus niet zwemmen die dag.
    Hoe was de temperatuur daar?
    Bij ons wordt het dan altijd benauwd en zweterig.
    Is dat daar ook zo?
  5. Diana:
    21 april 2019
    Temperatuur is wel goed gewoon lekker warm weer alleen de storm/regen onweer maakte het wat minder.
  6. Dini:
    21 april 2019
    Dat is wel jammer, al die regen en wind. Maar verder toch weer genoten van alles en lekker shoppen is altijd heerlijk.