Dag 10 lekker niksen

5 januari 2018 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen er om half 8 uitgegaan en tegen 8 uur naar het ontbijt. Tegen kwart voor 9 reden we hier bij het hotel weg. Iets verder op is ook nog een winkel centrum en daar zijn we heen gegaan. Ross nog even in en dollar tree daarna naar target. En toen zijn we de weg weer opgegaan richting ons hotel. Vlak bij zijn we nog even een tweedehands winkel door gelopen de opbrengst ging naar een dieren organisatie. Maar we hadden niks leuks gevonden. Toen nog een korte stop bij Walmart. En de rest van de middag /avond lekker niksen. Morgen weer naar Wayne.

1. Pap:
    6 januari 2018
    Tja als je weinig doet , worden de verhalen ook niet zo lang. Maar een dagje relaxen moet ook kunnen.Wij hebben elkaar vandaag wel twee keer op skype gesproken , maar ja daar hebben andere mensen weer niks aan.Vandaag een goede reis naar Wayne en doe hem de groeten en tot de volgende belevenis.
  2. Annie Smit:
    6 januari 2018
    Zo een lekkere rustdag gehad is ook weleens lekker ,even wat winkelen en dan lekker op bed liggen.
    wij hebben nog even op Skype gepraat was gezellig ,vandaag naar Wayne kijk hij vast weer naar uit jullie hebben lol met hem doe hem de groeten van mij .

groeten Mam .
  3. Ina Brinkman:
    6 januari 2018
    Een rustig dagje gisteren was dat hier ook. Lekker is dat he, eens even niets hoeven gewoon doen waar je zin in hebt. Vandaag hadden jullie ook een rustdag alhoewel winkelen kan ook vermoeiend zijn. Wij hadden een nieuwjaarsbijeenkomst van Schoonvelde
    -Oost. Altijd erg gezellig en........gratis erwtensoep, bonensoep, oliebollen appelflappen en drinken. En als klap op de vuurpijl een kostenloze verloting. En wie had er een boodschappen mandje? Me zei de gek. Een heel mooie dag morgen bij Wayne gewenst.
  4. Dini:
    6 januari 2018
    Lekker niksen en even shoppen. Heerlijk.
  5. Sandra Boer-Smit:
    7 januari 2018
    Echt vakantie houden vandaag.
    Lekker genieten en rond kijken in de winkels.
    Dan kun je ook niet veel beleven.
    Is ook wel eens goed hoor.
    Jullie moeten ons ook niet te veel verwennen met zoveel mooie verhalen.
    Straks moeten we weer zonder doen. :-)

Groetsels Zusse.