Dag 1 Op weg naar Schiphol

24 december 2019 - Schiphol, Nederland

De morgen begon lekker rustig , we konden de honden pas om 11 uur naar het pension brengen dus konden van alles nog in huis doen.

En dat was ook wel goed want ik moest nog wat dingen doen, olie controleren van de auto en het rek en kleed weer in de auto doen zodat de honden konden zitten.

Het begon al goed want had de auto te dicht bij de muur gezet dus moest in het zwarte zand staan om de klep van de auto open te doen maar het lukte naar veel gezeur de dop toch open gekregen en de olie bijgevuld , het zat met de regen wel wat tegen.

Dus snel de auto weer op slot mooi dicht bij de voordeur zetten zodat de honden snel in de auto konden met die regen.

In huis meteen de handen maar even wassen loop ik de woonkamer weer in wat denk je allemaal zwarte voetsporen van mezelf. Oh ja dom ik had in het zwarte zand gestaan. Dom dom.

Snel maar even schoonmaken en toen de honden in de auto doen het regende behoorlijk hard toen we op de snelweg reden.

Maar kwamen al snel bij pension aan, eerst scrappy en scooby naar binnen en toen tosca en dino.

Even wat gegeven door gegeven en weer naar huis toe.

Spullen pakken en op naar de bus halte daar wachten we 10 minuten en toen kam de bus ook al , gelukkig want we hadden het wel wat koud gekregen van de regen.

Maar in de bus was het lekker warm ,toen met de trein.

Bij Zwolle zouden we overstappen naar Schiphol maar de trein was uitgevallen dus moesten we een andere pakken.

Kwamen een half uur later aan op Schiphol maar dat kon onze pret niet bederven , in de trein kwamen we met ene man aan de praat die vandaag nog naar nieuw zeeland zou vliegen.

Hele leuk gesprek van hem gehad dat zijn familie daar woonde en hij woont in Nederland , op Schiphol hebben we hem ene goeie reis toegewenst en zijn wij op weg naar het gwk kantoor gegaan om onze Amerikaanse dollars op te halen.

En toen op naar de shuttle die ons naar het van der valk hotel zou brengen.

We moesten 10 minuten wachten tot hij kwam dus zijn even binnen gaan wachten en toen we de bus aan zagen komen zijn we naar buiten gegaan.

Koffers erin en op naar het hotel , het inchecken ging erg snel en we kregen kamer 3017.

Spullen op de kamer zetten en snel naar het weg restaurant die hier tegen over zit maar zagen dat om 16.00 uur de brug over de weg gesloten zou worden.

Dus snel eten besteld en mee genomen en op onze kamer maar opgegeten.

Toen spullen gepakt en op naar de sauna en stoombad.

Daarna weer naar de kamer lekker douchen en vanavond doen we niks meer ” all you need is love de kerstspecial”

Nu lekker aan de koffie en straks aan de Jillz en shandy.

En dan maar niet te lat gaan slapenmorgen om 6 uur gaat de wekker weer.

1. Lidy:
    24 december 2019
    Veel plezier vanavond met all you is need is love. Lekker zwijmelen op de bank.🤗 . Op tied bedde uur en dan vliegtuig in. Fijne kerstavond zussies. Goede vlucht morgen.
  2. Jennie Meinen:
    24 december 2019
    Leuk tv kijken en genieten, en morgen naar Schiphol.
    Een goeie en veilige vlucht morgen.
  3. Johan van der Sleen:
    24 december 2019
    Een heel fijne tijd samen.
  4. Foka van der Sleen:
    24 december 2019
    Bijzonder dat jullie Wayne weer gaan bezoeken. Een gezegende tijd met elkaar. Een goede vlucht, reis.
  5. Annie Smit:
    25 december 2019
    Een goede reis en dat jullie maar veilig mogen aankomen in Amerika
  6. Pa:
    25 december 2019
    Het zal weer een mooie vakantie worden,zo te zien.
    Als het nu al zo rommelig begint.
    Maar ik wens jullie een heel fijn en gezellig verblijf in de U.S.A.
    (Have a good trip).
  7. Dini:
    26 december 2019
    Beetje late reactie want jullie zijn inmiddels in Amerika.Maar fijn dat de reis goed verliep. In welk hotel sliepen jullie bij Schiphol? Beviel het?
  8. Diana:
    26 december 2019
    * Dini Van der valk hebben we geslapen, dit hotel bevalt ons altijd goed. Zit een la place op loop afstand van , burger king en nog veel meer restaurantjes.