Dag 8..winkelen en ontmoeting met de rock lady van st augustine/palatka

3 januari 2018 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen heerlijk uitgeslapen en daarna naar het ontbijt gegaan. Op de kamer hebben we de tas gepakten zijn we richting het winkel centrum gegaan. Vandaag wouden we graag de meeste dingen al kopen die we echt mee naar huis wouden nemen. Als eerste naar walmart ,eerst alle rijen weer 1 voor 1 door en daarna weer op jacht naar de koopjes rekken en dat is aardig goed gelukt. Toen we alles doorgelopen hadden zijn we naar dollar tree gegaan, hier waren we al snel door heen. Weer de auto in en op naar bealls ,maar die viel ons dit keer tegen dus niks gekocht. We waren er op tijd weer dus even snel de spullen naar de hotel kamer gebracht  even wat gegeten en toen op weg naar butler beach (ligt tegen st augustine beach aan) hier hadden we afgesproken bij Saraphy een kapsalon, Nancy had hier een afspraak en zouden haar hier ontmoeten en daarna wat gaan drinken en wat kletsen. Nancy heeft st.augustine rocks en Palatka rocks opgericht  zelfde idee dat ik Hoogeveen Keigaaf heb. Ze had een steen gemaakt speciaal voor mij en wat andere stenen om in Hoogeveen te verstoppen en Janine en ik mochten zelfs een steen uitzoeken. Toen Nancy klaar was bij de kapper zijn we naar redfrog and Mc toads grub-n-pub hier hebben we haast 2 uur zitten kletsen over van alles en natuurlijk over stenen en ze heeft nog wat tips gegeven. Hebben hier lekker een kop koffie gedronken met een stukje reeses peenutbutter pie ( reeses pindakaas taart) tegen half 5 hebben we afscheid van Nancy genomen op de amerikaanse manier met een dikke knuffel en wensten elkaar een goeie avond nog. In het hotel aangekomen moesten Janine en ik een was draaien, daar zitten we nu op te wachten tot hij klaar is. Scheelt wel de wasmachine en droger staan iets verder op om de hoek en we horen de machine als we in de deur staan. Voor de rest blijven we nu lekker op de kamer.

1. Annie Smit:
    4 januari 2018
    Was weer een mooie dag en allemaal weer koopjes gekocht gekocht en gezellig gepraat dan is de dag ook zo weer om toen naar hotel en lekker bank hangen en niets meer .

Groeten Mam.
  2. Pap:
    4 januari 2018
    Dat was weer een lekker daggie.Ook mooi dat je de Miss rock van Palatka ontmoet hebt.Heerlijk gewinkeld lekker gerelaxt,dus allemaal weer dik voor mekaar.
  3. Sandra Boer-Smit:
    5 januari 2018
    Wat leuk dat jullie die Nancy ook gesproken hebben.
    Ook wel top van haar om tips te geven aan jullie.
    Dan zullen jullie er nog beter mee worden.
    Leuk verhaal was dit van jullie dagje.
    Tot de volgende maar weer.

Groetsels Zusse
  4. Dini: