Dag 2 Op weg naar Orlando.

13 april 2017 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

Vanmorgen hadden we de wekker op kwart voor 5 gezet en iets voor de tijd zijn we ook uit bed gegaan.

Snel aankleden en naar het ontbijt toe.

Het was niet echt uitgebreid omdat het een early bird ontbijt was maar toch nog genoeg voor ons.

Na het ontbijt hebben we ons uitgecheckt en konden we de shuttle naar Schiphol meteen nemen want die stond al te wachten.

Niet veel later stonden we ook al op het vliegveld.

We hadden ons de dag ervoor al ingecheckt thuis dus dat scheelde weer we konden zo onze koffers inchecken en klaar waren we.

Toen door naar de douane en toen naar de gate toe , wat allemaal wel snel ging allemaal.

In het vliegtuig hadden we het mooi voor elkaar 2 stoelen naast elkaar en verder niemand naast ons en lekker dicht bij het toilet.

We hadden een tussen stop van 4 uur op Atlanta dus konden rustig aan doen .

Hebben even wat gegeten en zijn toen bij onze volgende gate gaan zitten.

Eerst kregen we te horen dat we waarschijnlijk eerder aan zouden komen maar dat bleek jammer genoeg niet waar te zijn.

Er was wat mis het het vliegtuig we moesten naar een andere gate gaan zodat we met dat vliegtuig konden vliegen.

Zo erg was het nog niet aangezien deze vlucht 1 uur en 3 minuten zou duren .

Dus dat gaat wel snel.

Inchecken ging hier ook snel ze zouden wel gedacht hebben ze hebben al vertraging dus dan maar snel door laten vliegen.

Dus al snel na het stijgen werd de landing ook alweer ingezet leek wel.

Maar dat vonden we niet erg hoe sneller we er zouden zijn ,des te beter.

Na dat we onze koffers opgehaald hadden gingen we door naar de balie van het auto verhuur bedrijf.

Hier werd er steeds maar gezegd jullie hebben een kleine auto gereserveerd willen jullie niet een grotere dat kost maar 11 dollar per dag meer.

Dus wij steeds zeggen nee dit is groot genoeg, de man achter de balie had toen wel door dat wij ons geen extra dingen aan laten smeren.

Dus op naar de parkeer garage waar we de auto op moesten halen, komen we beneden bij het auto verhuur komt er een meisje aan en kijkt op de papieren, ze vraag aan een andere jongen/man welke auto ze mee moest geven zegt de man laat ze maar kiezen uit een auto uit de achterste rij.

Nou dat hebben we gedaan keuze uit twee kleine auto die we al zouden krijgen, een mooie grote witte en 2 grote zwarten, en er stonden nog wel wat maar we hebben een zwarte gekozen.

Dus spullen in de auto en op weg naar het hotel hier in Orlando waar we 1 nacht blijven.

We hadden van te voren al even gekeken hoe we moesten rijden , dus we wisten hoe we de tolweg konden ontwijken.

Eerst twijfelden we een beetje omdat alles anders lijkt maar toch zijn we meteen goed gereden.

Meteen de auto parkeren en inchecken, de spullen naar de kamer brengen en zwemkleding aan gedaan en meten naar de hottub toe om bij te komen en daar hebben we lekker van half 8 tot half 9 in zitten bubbelen.

Echt een aanraden voor mensen die ook wel is naar Orlando vliegen , Sleep Inn hotel in Orlando aan de mccoy roard.

Behoorlijke grote kamers, dicht bij vliegveld, en de hottub echt een aanrader om na een lange vlucht even in bij te komen.

Morgen volgen de foto's

Eerst gaan we nu lekker rustig aan doen en hopen op een goeie nacht rust.

Tot morgen.

~Diana~

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pa:
    14 april 2017
    Dus,dat is allemaal weer goed verlopen.En maar uitslapen dacht ik zo.Heel veel plezier in de states.
  2. Annie Smit:
    14 april 2017
    Dus jullie zijn weer goed aangekomen mooi om te horen ,en nu maar lekker uitslapen na de lange reis. En vandaag weer door na het andere hotel waar jullie blijven ik wens jullie een goede rit en een veilige aankomst .

Groeten Mam.
  3. Sandra Boer-Smit:
    14 april 2017
    Leuk jullie even te spreken toen jullie even moesten wachten op Orlando.
    Goed om te horen dat alles verder ook goed is gegaan.
    Lekker even uitrusten en dan naar de eindbestemming van jullie heenreis toe.
    Richard en ik gaan vanmiddag even met z'n twee naar Slagharen genieten en dan op naar de pasen.
    Tot horens maar weer!
  4. Foka van der Sleen:
    14 april 2017
    Fijn Janine en Diana dat jullie veilig zijn aangekomen . Een bijzondere reis toegewenst met mooie ontmoetingen! Jullie mogen Gods liefde weerspiegelen naar de mensen daar!
  5. Henk en Ina:
    14 april 2017
    Zo dat is allemaal lekker relaxed. Niks geen gerace voor een lenzendoosje. Ja jullie hebben lekkerder weer dan wij wil ook wel in zo.'n lekker bad en dan zo'n lekkere man er bij waar je een beschuitje mee eet! Maar het is jullie van harte gegund hoor. Geniet er maar fijn van
  6. Jennie Meinen:
    14 april 2017
    Lekker in de grote tobbe bubbelen.
    Leuk om weer jullie reisverhaal te lezen.
    Jennie