Dag 12 laatste bezoekdag Wayne

7 januari 2018 - Palm Coast, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen weer voor de wekker wakker, we hadden ook iets anders verwacht. We hebben onze eigen mint/chocolade poeder mee genomen naar het ontbijt,een keer wat anders dan koffie. Na het ontbijt zijn we richting raiford gereden. Half 9 kwamen we er aan er stond geen rij meer dus konden meteen naar binnen. Toen we bij het gedeelte kwamen waar alles opgeschreven was hebben we nog even flink moeten lachen. De vrouw die alles op schreef noemde het lijstje op en voor ze er erg had vroeg ze aan Janine als ze ook een luier had, dus Janine dacht aan de andere dagen wat ze dan vroegen, dus zei ze nee. Toen zei ik luier? De rouw meteen sorry zeggen maar toen ze zag dat wij moesten lachen begon ze zelf ook. En toen door het fouilleren en weer door detectie poort. En deze keer werden we weer naar de bezoekers ruimte begeleid. In de bezoekers ruimte kregen we tafel 10 toe gewezen, bijna achter in. Toen Wayne kwam vertelden we dat de dame aan janine vroeg als ze een luier had, hij moest ook lachen en zei al misschien wel beter aangezien je een zere komt van die stalen bankjes krijgt. Meteen weer uno spelen en lachen. Wayne kwam er ook nog achter dat hij beter niet achter Janine kan gaan staan en in zij prikken. Janine haar reactie daar op was met elleboog achteruit slaan, en dat voelde Wayne aan zijn vinger. Janine hoorde hem knappen en zei al was dat je vinger.? Ja zei Wayne, dus dat kwam goed aan.  Op een gegeven moment kon je merken dat we weer naar het einde van de bezoek tijd kwamen, Wayne pakt dan vaker je hand vast of met knie tegen de mijne, hij zorgt dan dat er contact heeft dat is altijd de laatste dag. En je kan merken dat hij baalt dat de bezoeken bijna weer voor bij zijn. 20 voor 3 zijn we met uno gestopt en hebben we nog wat gepraat. En toen hebben we afscheid genomen met een dikke stevige knuffel er bij. Wij zijn in de rij gaan staan zodat we weg konden en Wayne is meteen de kleedkamers in gegaan. Dit doet hij altijd de laatste dag aangezien hij afscheid nemen moeilijk vind. Op de terug weg zijn weinig even langs wallmart gereden aangezien we ogen een koffer weger moesten hebben. En gelukkig hadden ze hem hier, en toen door naar het hotel. Hier zijn we de laatste dingen op gaan eten en de koffer wegen, wat ogen mee viel. De spullen uit de auto wat weg kan weggegooid en alles opgeruimd. Morgen zullen weer mooi op tijd naar Orlando gaan rijden en dan zit de vakantie er bijna weer op.

1. Pap:
    8 januari 2018
    Ja en dan zit het er zo maar weer op.Vandaag beginnen aan de terugvlucht en dan zit je zomaar morgen aan je eigen tafel nog na te genieten.Nog een paar dagen om helemaal weer tot rust te komen en dan begint het gewone leven weer. Heel goede reis terug en tot morgen.
  2. Annie Smit:
    8 januari 2018
    Dus ze vroeg Janine of ze ook een luier had was wel grappig ,en ze Wayne zijn vinger goed geraakt dus nu weet hij voor de volgende keer dat hij dat niet moet doen.
    Maar jullie hebben wel weer plezier samen gehad.
    En morgen weer terug naar Holland het is hier wel koud ,maar dat merken jullie wel.
    een veilige terug vlucht gewenst en we zien elkaar dan wel.

Groeten Mam.
  3. Ina Brinkman:
    8 januari 2018
    Als je dit leest zijn jullie al met de terugreis begonnen. Wat gaat het snel he, en afscheid nemen is voor beide partijen niet fijn en vaak verdrietig. Zeker voor Wayne hij weet niet of en wanneer hij jullie weer ziet. Maar hij zal nog lang aan jullie denken voordat zijn vinger weer helemaal hersteld is. Dat overkomt je met de Vikingvrouwen. Ja en wanneer weer naar Florida dat hangt natuurlijk af hoe hard je werkt ja zal eerst weer moeten werken. Welkom weer terug in de werkzame wereld. Zodra jullie weer terug zijn spreken we elkaar. Goede reis verder en kom veilig weer terug in Hoogeveen
  4. Diana:
    9 januari 2018
    Noy ina de plannen voor de volgende keer zijn alweer gemaakt. Waarschijnlijk april/mei
    2019
  5. Jennie Meinen:
    9 januari 2018
    En dan is de vakantie weer voorbij. Maar jullie hebben het wel leuk gehad.
    En nu al terug in het koude Nederland.
    gr Jennie