Dag 11 3e bezoekdag bij wayne

6 januari 2018 - Raiford, Florida, Verenigde Staten

Vanmorgen hadden we de wekker om half 7 gezet maar we waren voor de wekker af zou gaan al weer wakker. Kleding hadden de avond ervoor al klaar gelegd dus dat scheelde weer. Na het ontbijt spullen pakken nog even tanken meteen naast het hotel enten weer 1uur en 30 minuten rijden op weg naar de gevangenis. Waar er geen rij buiten meer stond dus meteen naar binnen konden. En voor we het wisten ook al in de bezoekers ruimte. Het was niet druk wij waren de 4e op de lijst en alles bij elkaar zijn er maar 6 bezoeken vandaag geweest. Het was weer gezellig, kletsen, lachen, eten, uno spelen. Even met Edward weer staan praten. En zo vliegt de dag weervoorspellingen bij en was het alweer 3 uur tijd om afscheid te nemen. Op de terug weg nog even bij de winkel langs het drinken was bijna en we moesten een nieuw koffer weger kopen de andere was kapot gegaan. Maar geen gevonden dus morgen maar even kijken. Toen bij de pizzahut pizza's opgehaald en nu lekker niks mee doen vanavond. Straks een wekker weer zetten voor morgen.

1. Annie Smit:
    7 januari 2018
    Dus weer een gezellige dag gehad bij Wayne dan gaat de tijd snel.
    Dan moet je vandaag maar even kijken of je een koffer weger kan vinden.En dan vandaag de laatste bezoek dag aan Wayne doe hem de groeten van mij.

Groeten Mam
  2. Dini:
    7 januari 2018
    Doe de groeten aan Wayne, En ik hoop dat jullie nog een kofferweger zult vinden. Gr.Dini
  3. Jennie Meinen:
    7 januari 2018
    De tijd gaat ontzettend snel.
    Morgen al weer werken en jullie nog heerlijk genieten daar.
    gr Jennie.
  4. Corina:
    7 januari 2018
    Geniet er nog lekker van
  5. Sandra Boer-Smit:
    7 januari 2018
    Wat leuk dat jullie het weer gezellig hebben gehad bij Wayne en dat jullie Edward ook weer gesproken hebben.
    Wat zal hij in zijn nopjes zijn geweest dat hij jullie weer gesproken heeft en zijn werk wat hij graag doet weer doet.
    Jammer dat jullie morgen al weer afscheid van Wayne moeten nemen.

Groetsels Zusse